ویژگی تازه ی گوگل فوتوز قابلیت این سرویس را افزایش می دهد

ویژگی تازه ی گوگل فوتوز قابلیت این سرویس را افزایش می دهد


گوگل فوتو یکی از سرویس های هوشمند و مفید گوگل است که به ذخیره سازی عکس های کاربران خود و بک آپ گرفتن آن کمک می کند.این سرویس امروز ویژگی تازه ای دریافت کرد که کارایی آن را مفید تر خواهد کرد.

گوگل فوتو Google Photos محصولی از گوگل است که فضای بی ‌نهایت رایگان برای عکس‌ها و تصاویر ویدئویی در اختیار کاربران قرار می‌ دهد. تنها محدودیت موجود آن است که عکس‌ های شما باید زیر 16 مگاپیکسل و ویدئوها نیز تا رزولوشن تمام اچ ‌دی باشند.در صورتی که عکس‌ها و ویدئوها بزرگ ‌تر باشند گوگل به‌ طور خودکار اقدام به فشرده ‌سازی آن‌ ها می ‌کند بدون این که کیفیت آن تغییر کند و کم تر شود. با توجه به بهره ‌گیری از قابلیت پشتیبان‌ گیری خودکار در برنامه‌ های آندروید و iOS هیچ نگرانی از بابت از دست رفتن اطلاعات خود نخواهید داشت.گوگل فوتو به خوبی عکس ها و ویدیوهای شما را مدیریت می کند.

امروز گوگل ویژگی تازه ای به این سرویس افزود که کارایی آن را افزایش می دهد.این ویژگی "آزاد کردن فضا" Free Up Space نام دارد و با آپدیت گوگل فوتو در قسمت تنظیمات این گزینه برای شما نمایش داده خواهد شد.این ویژگی برای آزاد کردن فضای بیش تر،عکس های قدیمی را که به صورت خودکار قبلا از آن ها بک آپ گرفته شده است را در گوشی شما پاک می کند.جای نگرانی وجود ندارد زیرا یک بک آپ کلی در فضای ابری یا کلود سرویس گوگل شما وجود دارد و این کار برای آزاد سازی فضای بیش تر انجام می شود.البته قبل از انجام این عملیات،گوگل فوتو شمارا آگاه می کند و از شما اجازه ی این کار را خواهد گرفت.زمانی که عکس ها پاک می شوند،هنوز هم این شرایط وجود دارد که شما عکس ها را که بک آپی از آن وجود دار مشاهده کنید.همچنین می توانید عکس ها را با دو کیفیت "بالاترین کیفیت" High quality و "کیفیت اصلی" Original quality آپلود کنید.انجام این کار موجب صرفه جویی بیش تر در فضای ابری شما خواهد شد.به هر حال افرادی که از این سرویس و اپلیکیشن استفاده می کنند از امروز به تدریج آپدیت این ویژگی را دریافت می کنند و زمانی که از آن استفاده کنند،با این قابلیت و تفاوت قبل و بعد دریافت این آپدیت بیش تر آشنا خواهند شد.این خبر از طریق یکی از توسعه دهندگان این اپلیکشین منتشر شد و به کاربران این اپلیکیشن خاطر نشان کرد این ویژگی به فضای حافظه ی SD گوشی و تبلت های آن ها کمک فراوانی می کند.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر