گوگل، اپلیکیشن ها را بدون نصب، پخش می کند

گوگل، اپلیکیشن ها را بدون نصب، پخش می کند


نتایج جستجوی گوگل شامل اطلاعاتی می شود که درون اپلیکیشن ها است ولی گوگل تا بحال، درصورتی نتایج داخل اپلیکیشن را نشان می داده که آن اپلیکیشن نصب بوده و یا وبسایتی داشته است، ولی به تازگی گوگل، روش دیگری را برگزیده است: پخش کامل اپلیکیشن بر روی گوشی شما.


گوگل خبر داده است که امروز شروع به آزمایش یک ویژگی می کند، بصورتی که اپلیکیشن هایی که در نتایج جستجوی گوگل مشاهده می شود، بر روی گوشی های اندرویدی پخش خواهد کرد. اگر مثلا یک هتل را جستجو کنید، در نتایج اپلیکیشن مربوط به هتل نمایش داده خواهد شد. با پخش آن اپلیکیشن، بدون نصب برنامه، می توانید درون برنامه، جستجو کرده و اتاقی برای خود رزرو کنید.
در حال حاضر البته، این ویژگی تنها برای نه اپلیکیشن و در آمریکا کار می کند. گوگل می گوید در تلاش است تا این برنامه را گسترش دهد.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر