سه نکته که باید قبل از خریدن OnePlus X در نظر داشت .

سه نکته که باید قبل از خریدن OnePlus X در نظر داشت .


مطالب زیادی درمورد خوب بودن وان پلاس X منتشر شده است اما باید قبول کرد که این گوشی همراه یک دستگاه عالی نمی باشد . قبل از این که بروید و یک وان پلاس X بخرید ( البته اگر که بتوانید این دستگاه را بخرید ! ) ، باید مطالب مهمی را در نظر بگیرید که در این خبر به آن ها اشاره شده است .

باید مدتی صبر کنید !

ZOKAIEE351

احتمالا افرادی که با سیستم دعوت وان پلاس آشنایی دارند می دانند که مهم نیست که کاربر چقدر تمایل به خرید وان پلاس X دارد ، هیچ تضمینی وجود ندارد که بشود دقیقا زمان خرید این دستگاه را مشخص کرد . برای دست یابی به این گوشی هوشمند کاربر تنها می تواند مدت زمانی را صبر کند تا که  این دستگاه را از طریق بازار عادی و یا دریافت دعوت نامه خریداری کند ، البته یک راه دیگر نیز وجود دارد و آن این که کاربر مبلغ بسیار زیادی را بپردازد تا این گوشی را از eBay بخرد . وان پلاس راه هایی را برای افزایش شانس دریافت دعوت نامه برای کاربران ارائه کرده است ، یکی از این راهکارها " پیشنهاد خرید این دستگاه در مدت 72 ساعت " می باشد اما از آنجایی که این پیشنهادها به صورت اتفاقی مطرح می شوند ، هیچ راهی وجود ندارد که کاربران بتوانند از زمان دقیق ارائه چنین طرح هایی اطلاع یابند .

LTE در وان پلاس X مشکلاتی دارد!

ZOKAIEE352

اخیرا خبرهایی که در آن ها به بررسی وان پلاس X پرداخته شده است ، بروزرسانی شده اند . در این بروزرسانی ها نکاتی مایوس کننده در زمینه عملکرد LTE این گوشی هوشمند مطرح شده است . وان پلاس X نمی تواند LTE باند 12 و باند 17 را پشتیبانی کند این یعنی که بعضی از کاربران ( بخصوص برخی از کاربران آمریکایی ) تنها می توانند از HSPA استفاده کنند . این امر به این معنی نیست که بخش موبایل دیتا در این گوشی هوشمند غیر فعال است بلکه تنها مسئله موجود این است که این قابلیت سرعت زیادی در مناطقی که سرعت های LTE را پشتیبانی می کند ، ندارد . این امر برای بسیاری از کاربران بی اهمیت است اما آن دسته از کاربران که به اینترنت سریع گوشی همراه نیاز دارند ، از این موضوع ناراحت خواهند شد . اگر که بیشتر از وای فای استفاده می کنید و یا از اینترنت موبایل تنها برای وب گردی بهره می برید ، چنین مشکلی برای شما چندان دردسر آفرین نخواهد بود .

دوربین وان پلاس X نسبتا ضعیف است !

اگر که می خواهید با گوشی همراه عکس های با کیفیتی بگیرید باید بدانید که وان پلاس X دستگاه چندان کارآمدی برای شما نخواهد بود . عکس هایی که این گوشی همراه می گیرد چندان متمرکز نیستند ، در شرایط دارای نور کم نیز عکس ها لکه دار می شوند و در آخر این که حالت HDR چندان تاثیر مثبتی در کیفیت عکس نمی گذارد . عکس هایی که در ادامه آورده شده اند این موضوع را نشان می دهند .

ZOKAIEE353

ZOKAIEE354

هیچ یک از این مسائل دل بر بد بودن وان پلاس X نمی باشند . در قبال پرداخت 249 دلار ، وان پلاس X یک گوشی بسیار خوب است که ویژگی هایی بسیاری را در اختیار کاربر می گذارد . برای خرید این گوشی هوشمند دلایل متعددی وجود دارد ولی در کنار این دلایل کاربر باید به نکات فوق نیز توجه کند .

 می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر