اپل به دنبال تولیدکننده جدید برای کمک در تولید اپل واچ 2

اپل به دنبال تولیدکننده جدید برای کمک در تولید اپل واچ 2


بنابر گزارش DigiTimes، اپل در جستجوی یک تولیدکننده برای ساعت شایعه شده اپل 2 در سال آینده است. این شرکت با شرکت های الکترونیکی Inventec، ویسترون و فاکس کان برای ملحق شدن به شرکت Quanta Computer برای تولید نسل بعد ساعت اپل صحبت می کند. بر اساس گزارش ها، سودی کمتر از حد انتظار برای کوانتا در اولین تولید ساعت اپل وجود داشت که باعث شد که تعدادی از تولیدکنندگان موردنظر در مورد پشتیبانی بلندمدت از دستگاه های آینده، دغدغه هایی را داشته باشند.


در این گزارش، نیز اشاره شده است که سفارش اپل برای 4 میلیون ساعت اپل برای سه ماهه آخر سال 2015، نسبت به سفارش شش میلیونی برنامه ریزی شده برای فصل تعطیلات آن طور که انتظار می رفته نبوده است. هنوز این شرکت انتظار دارد که فروش این دستگاه پوشیدنی مرز 10 میلیون را تا پایان سال رد کند.
اخبار امروز بعد از نظرات رئیس کوانتا، باری لام، در مورد فرآیند تولید ساعت 2 اپل و نیز ارائه زمان عرضه احتمالی در سه ماهه دوم سال 2016 و تولید حجم انبوه در سه ماهه سوم به گوش رسید، متاسفانه اطلاعات بیشتری در مورد تولید ساعت اپل در دست نیست.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر