مایکروسافت از انتشار آپدیت تجمعی برای ویندوز 10 و انتشار بیلدی تازه برای اینسایدری ها خبر داد

مایکروسافت از انتشار آپدیت تجمعی برای ویندوز 10 و انتشار بیلدی تازه برای اینسایدری ها خبر داد


اوایل هفته کاربران ویندوز 10 بزرگ ترین آپدیت پاییزی را با نام Threshold 2 یا آپدیت نوامبر دریافت کردند.حالا مایکروسافت خبر از آپدیت تازه ای دادهاست که این بار اول برای کاربران اینسایدر ویندوز 10 منتشر خواهد شد.همچنین مایکروسافت امروز برای ویندوز 10 آپدیت تجمعی دیگری  منتشر و در دسترس کاربران ویندوز 10 قرار داده  است.

چند روز پیش مایکروسافت آپدیت بزرگی برای ویندوز 10 منتشر کرد و در دسترس کاربران قرار داد. این آپدیت ویژگی های متعددی را به ویندوز 10 افزود و باگ های بسیاری را رفع کرد.امروز مایکروسافت خبر از آپدیت دیگر داد اما این بار برای اینسایدری ها منتشر خواهد شد.این به این معنا است کهمایکروسافت تصمیم دارد آپدیت بزرگ دیگری را در آینده ای نه چندان دور برای همه ی کاربران نسخه ی رسمی ویندوز 10 منتشر کند و انتشار این بیلد برای اینسایدری ها برای آزمون و خطا است.این بیلد Redstone نام دارد.بیلد رد استون نوید یک تغییر بزرگ دیگر در ویندوز 10 خواهد بود.

مایکروسافت امروز آپدیت تجمعی دیگری هم برای کاربران ویندوز 10 منتشر کرد.این آپدیت KB3118754 نام دارد و در دسترس است.این آپدیت برای بهبود عملکرد کلی ویندوز 10 ارائه شده است.مایکروسافت متذکر شد اگر کاربران آپدیت تجمعی قبلی را دریافت کرده اند،قادر خواهند بود این آپدیت تجمعی را دریافت کنند و این آپدیت برای رفع باگ ها و اشکالات کلی آپدیت تجمعی قبلی است.برای دریافت این آپدیت تجمعی می توانید به تنظیمات رفته و آپدیت و امنیت را انتخاب کنید و از طریق چک آپدیت آن را دریافت کنید. Settings > Update & Security >Check for Updates

مایکروسافت از تاریخ دقیق ارائه ی بیلد رد استون برای اینسایدری ها صحبتی نکرده است و تنها به انتشار این بیلد تا قبل از پایان سال جاری میلادی اشاره کرده است.بنابراین آپدیت بزرگ بعدی ویندوز 10 در سال 2016 منتشر خواهد شد.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر