اپلیکیشن Lose it! برای ویندوزفون به زودی منتشر خواهد شد

اپلیکیشن Lose it! برای ویندوزفون به زودی منتشر خواهد شد


مدتی است مایکروسافت بند 2 به بازار محصولات سلامتی و هوشمند پوشیدنی راه یافته است.طبق اخبار اپلیکیشن محبوب و کارامد Lose it! به زودی برای ویندوزفون ارائه خواهد شد و این خبر خوبی هم برای کاربران مایکروسافت بند 2 خواهد بود.

چند روزی است مایکروسافت بند به صورت رسمی برای عرضه در فروشگاه های آنلاین و به طور کلی مارکت ها قرار گرفته است و در آینده ای نزدیک وارد بازار ایران هم خواهد شد مخصوصا که فروشگاه رسمی مایکروسافت برای اولین بار چند ماه پیش در تهران افتتاح شد.مایکروسافت بند 2 با هدف کنترل سلامتی کاربران و کمک به بهبود سلامتی کاربرش تولید و عرضه شده است.اپلیکیشن رسمی این برنامه Microsoft Health است که به ویندوزفونی ها برای ارتباط با مایکروسافت بند2 امکانات خوبی می دهد.قبلا در گروه فیسیت در مورد ویژگی ها،امکانات و ترفندهای استفاده از مایکروسافت بند2 توضیح داده ایم و با جستجوی تگ "مایکروسافت بند 2" می توانید به این مطالب دسترسی پیدا کنید.

حالا  امروز خبر خوبی برای کاربران حال و آینده ی مایکروسافت بند 2 اعلام شد.اپلیکیشن Lose it! به زودی و تا پایان سال 2015 عرضه می شود.این اپلیکیشن در جهت بهبود سلامتی،کاهش وزن و تغذیه به کاربرانش کمک فراوانی می کند.زمانی که کاربر مایکروسافت بند 2 به این اپلیکیشن متصل می شود،اطلاعات میزان کالری که در طول روز با فعالیت های مختلف می سوزاند به این اپلیکیشن منتقل می شود و این اپلیکیشن طبق اطلاعاتی که از فعالیت ها و میزان کالری های کاربر دریافت می کند برای او  پیشنهادات مختلف در جهت جبران میزان کالری از دست رفته پیشنهاد می کند.یا کاربرمی تواند بر میزان کالری که هر روز می سوزاند و  برنامه ی غذاییش کنترل داشته باشد و بر اساس محاسبات و اطلاعاتی که اپلیکیشن به او می دهد در مصرف مواد غذایی احتیاط کند.این اپلیکیشن یک سیستم خوب دارد که به کاهش وزن افراد کمک فراوانی می کند و این کار را بر پایه ی اطلاعات تمرینات ورزشی و رژیم غذایی کاربر انجام می دهد.این اپلیکیشن تمام چیزهایی که کاربر برای رسیدن به تناسب اندام نیاز دارد را دارا است.در ابتدا کاربر برای خود پروفایلی ساخته و اطلاعاتی مثل وزن، قد، جنسیت و تاریخ تولدرا وارد می کند. با این کار، اپلیکیشن با توجه به BMI شاخص توده ای بدن، میزان کالری دریافتی لازم در طول هر روز را مشخص می کند.کاربر می تواند هر غذایی را که می خورد و هر ورزشی را که انجام می دهد را به این اپلیکیشن گزارش دهد و در آن ثبت کند.این برنامه به خوبی برای به تعادل رساندن کالری و فعالیت های ورزشی و رژیم غذایی به کاربر کمک می کند و ترکیب این ویژگی های خوب اپلیکیشن در کنار قابلیت های مایکروسافت بند 2 به طور حتم به سلامت و تناسب اندام کاربر کمک بزرگی می کند.احتمال می رود این برنامه رایگان نباشد و یا حداقل بخشی از سرویس های آن رایگان نخواهد بود.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر