ساخت شارژر بی سیم

ساخت شارژر بی سیم


 
خانه های خالی جدول فن آوری این روزها با معرفی شارژهای بی سیم در حال کامل تر شدن هستند. نمونه ای از این تکامل، گوشی هوشمندی ست که به تازگی ساخته شده و قابلیت شارژ شدن به صورت بی سیم و وایرلس را نیز داراست.اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی باشید که گوشیتان قابلیت شارژ وایرلسی را نداشته باشد،

ولی دوست داریدتا از آن بهره مند شوید، باید گفتبه تازگی شرکت دوراسل از نوعی شارژر حلقوی شکل رونمایی کرده که قادر است قابلیت شارژ وایرلس را به گوشی یا تبلت تان بیفزاید، ودر تصویری که درزیرآمده می توانید آن رامشاهده کنید.در اولین نگاه و با دیدن این شارژر ممکن است فکر کنید این وسیله نوعی اسباب بازی کوچک باشد. اما حدس و گمان ها بر این است که در آینده ای نه چندان دور، این وسیله به یکی از ابزارهای متداول برای شارژ گوشی ها تبدیل گردد. این شارژرحلقوی شکل که به نظر کمی هم بزرگ می رسد،برای کارکرد خود نیازمند قطعه ای دیگرنیز هست تا در زیر آن قرار بگیرد ونقش تکیه گاه را برای آن راایفا کند.در عین حال به جای استفاده از این تکیه گاه می توانید از جایگزین های دیگری هم که از توسط شرکت سازنده شارژر ارائه شده استفاده نمایید.اگر قادر به تهیه این جایگزین ها نشوید،به طور قطع انتخاب هایتان هم کمتر خواهند بود.

علت طراحی عجیب این شارژر به شکل حلقه نیز تنها برخواسته از ذهن خلاق طراح آن بوده و هیچ دلیل خاص دیگری ندارد. گفته می شود این شارژر و آداپتور مخصوص شارژ کننده آن با قیمت تقریبی 54دلار(حدود 180 هزار تومان) به فروش خواهد رسید. شارژریک رابط USB چراغ قوه دار و اختیاری هم خواهد تا کاربران iOS نیز قادر به استفاده از آن باشند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر