این یخچالی است که به دنبالش هستید

این یخچالی است که به دنبالش هستید


اگر یکی از طرفداران سرسخت جنگ ستارگان هستید شاید این یخچال برایتان بسیار جذاب خواهد بود!وقتی که به جنگ ستارگان فکر می کنید اولین چیزی که به ذهنتان می رسد چیست؟ شمشیر نوری؟ سفینه فضایی که با سرعت نور حرکت میکند؟ دارت ویدر؟


هر چیزی که هست شرط می بندیم که یخچال آخرین چیزی است که به ذهنتان می رسد. به هر حال فردی جنگ ستارگان  ( به خصوصR2-D2)  را با یخچال ترکیب کرده است و نتیجه چیزی است که در عکس بالا مشاهده می کنید.
این یخچال توسط کنترل از راه دور حرکت می کند، صدا و نور خوبی دارد و مدار چرخشی دارد و بهتر از همه یک پروژکتور درونی دارد که توسط Miracast  اندروید با 720p کار می کند. تنها چیزی که نبود آن حس می شود یک جای مخفی برای نگه داری شمشیر نوری است!
می توانید این یخچال را از Tokyo Otaku Mode خریداری کنید. البته مواظب باشید، هزینه این محصول، بدون هزینه فرستادن و هزینه های واردات تقریبا 34 میلیون تومان است.

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر