عرضه‌ی بازی fallout4

عرضه‌ی بازی fallout4


علاقه‌مندان بی‌صبرانه منتظر عرضه‌ی بازی fallout4هستند؛ ماشین‌های بازی fallout به بازی فورزا موتوراسپورت 6 راه پیدا کرده‌اند.فورزا موتوراسپورت نام یک مجموعه بازی مسابقه‌ای محبوب و شبیه‌ساز است که به طور انحصاری برای کنسول‌های شرکت مایکروسافت ساخته می‌شود. بازی فورتزا موتور اسپرت 6، یکی از بزرگ‌ترین و پرطرفدار‌ترین بازی‌های سبک مسابقات اتومبیل‌رانی است که در اواخر شهریور ماه به‌صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتمی مایکروسافت یعنی ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. بازی فورتزا موتور اسپرت 6، اطلاعات و مشخصات فنی خودروی فورد GT مدل 2017 را فاش کرده است. به توجه به اطلاعات منتشرشده، این خودرو به نسبت مدل‌های قبلی‌اش، از نسبت وزن به گشتاور و توان خروجی موتور بالا‌تری بهره می‌برد.


Fallout4  یک بازی ویدئویی در سبک اکشن از زیرشاخه‌های سبک نقش آفرینی (در این سبک بازی‌ها بازیکن یک یا چند شخصیت را در جریان ماموریت‌های مختلف در دنیایی مجازی هدایت می‌کند. در این بازی‌ها معمولاً داستان بسیار قوی بوده و علاوه بر خط داستانی اصلی شامل ماجراهای فرعی متعدد می‌شود.) و جهان باز (نوعی طراحی فضا در بازی ویدئویی است که در آن یک بازیکن می تواند آزادانه در یک دنیای مجازی سیر کند وهمچنین درآن آزادی قابل توجهی در انتخاب اینکه چطور ویا چه موقع به اهداف نزدیک شود داده است.) که توسط استودیوی بازی بتزدا ساخته شده است و توسط بتزدا منتشر شد. بتزدا ناشر و سازنده بازی‌های رایانه‌ای است که در سال ۱۹۸۶ در بتزدا، ایالات متحده آمریکا تاسیس شد. بتزدا زیرمجموعه شرکت زنی‌مکس مدیا است. این شرکت هم اکنون به راکویل انتقال یافته است. بتزدا گستره گوناگونی از بازی‌های رایانه‌ای را در سبک‌های مختلف عرضه نموده است. سری الدر اسکورولز و fallout از مشهورترین عناوین ارائه شده این شرکت هستند. fallout4پنجمین قسمت اصلی از مجموعه بازی‌های fallout به شمار می‌رود که در تاریخ ۱۰ نوامبر ۲۰۱۵ برای مایکروسافت ویندوز، اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد.
کمتر از یک هفته به ارائه‌ی بازی fallout4باقی مانده است و در همین حین بازار بتزدا پر از نوسان است.
در حال حاضر این شرکت بتزدا در حال انتقال محتوا از بازی fallout4به فورزا موتوراسپورت 6 است. در واقع ماشین‌های بازی fallout به بازی فورزا موتوراسپورت راه پیدا کرده‌اند.
در یک ویدیو که روی شبکه‌ی یوتوب منتشر شد، تماشاگران قادر بودند نگاهی به دی‌ال‌سی فعلی و دی‌ال‌سی پیش روی مرتبط با فال‌اوت 4 برای فورزا موتور اسپورت نگاهی بیاندازند. دی‌ال‌سی یا محتوای قابل دانلود در واقع محتوای افزوده‌ای برای یک بازی است که توسط توسعه‌دهنده بازی ویدئویی برای دانلود در اینترنت قرار داده می‌شود. این محتواها که اضافی هستند ممکن است طیفی گسترده از تغییراتی بسیار جزئی مانند تغییر لباس شخصیت‌ها تا تغییرات کلی مانند ایجاد یک داستان جدید، گیم‌پلی و شخصیت‌های جدید را در یک بازی ایجاد کند. این محتواهای اضافی در دوشکل رایگان و یا قابل خرید، قابل دانلود از اینترنت است. محتوای قابل دانلود هم برای کنسول‌های بازی هست هم برای کامپیوتر شخصی قابل استفاده است.
در حال حاضر صاحبان فورزا 6 می‌توانند دی‌ال‌سی یا محتوای قابل دانلود را، که روی ایکس‌باکس وان در دسترس است، دانلود کنند. در ادامه به عنوان آخرین قسمت یک ویدیوی رسمی از ایکس‌باکس ارائه شده است.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر