اپلیکیشن TeamViewer هم یونیورسال شد

اپلیکیشن TeamViewer هم یونیورسال شد


نرم افزار تیم ویوئر هم به جمع اپلیکشین ها یونیورسال  مایکروسافت پیوست.از این پس هم کاربران ویندوز 10 و هم کاربران آینده ی ویندوز 10 موبایل می توانند از این اپلیکیشن که در استور یونیورسال در دسترس قرار گرفته است استفاده کنند.

نرم افزار تیم ویوئر ارتباط میان کامپیوترها را بسیار آسان کرد و به تدریج در این سال ها محبوب مدیران شبکه ها شد.نرم افزار تیم ویوئر ابزاری است جهت کنترل از راه دور یک کامپیوتر که کاربری فراوانی برای Administrator ها، کاربران متخصص و کاربران غیر متخصص دارد ولی فرق عمده این نرم افزار با این دسته از نرم افزار ها که وظیفه کنترل از راه دور سیستم را بر عهده دارند در سرعت بالای اتصال، Remote Desktop ,File Transfer، عدم مشکل ساز شدن Firewallها برای آن، ارتباط از طریق اینترنت، کاربری آسان، رایگان بودن آن (در نسخه غیر حرفه ای) و …. می باشد.برای مثال این نرم افزار برای تعمیر کامپیوتر بسیار مفید است و یا آموزش از راه. نحوه عملکرد این نرم‌افزار به این صورت است که پس از نصب نرم‌ افزار ، به شما یک ID و پسورد تعلق می گیرد که اگر این مشخصات را در اختیار فردی که او نیز ، همین نرم ‌افزار را نصب کرده است قرار دهید ، می تواند وارد کامپیوتر شما شود و با نظارت شما اقدام به فعالیت نماید. شما می توانید با Exit کردن این نرم ‌افزار ، سطح دسترسی فرد مقابل را از سیستم خود ، قطع کنید. با هر بار بستن و باز کردن نرم‌ ا فزار ، یک پسورد جدید به شما تعلق می گیرد که اگر می خواهید فرد مورد نظرتان ، مجدداً وارد کامپیوتر شما شود ، باید پسورد جدید را در اختیار وی قرار دهید. برای استفاده از این نرم ‌افزار ، لازم است سرعت اینترنت هر دو نفر ، مطلوب باشد و هنگام ورود ، هیچگونه دانلودی صورت نگیرد تا افت سرعت ایجاد نشود.از نظر امنیت هم مشکلی ندارد و شما می توانید همواره فعالیت فردی که به سیستم شما دسترسی دارد را کنترل کنید.

حالا مایکروسافت در جهت یونیورسال کردن استور و اپلیکیشن های ویندوز 10 این بار به سراغ تیم ویوئر رفته است و از حالا این اپلیکشین برای ویندوز 10 و ویندوز 10 موبایل در دسترس است.کاربران این برنامه هم می توانند این اپلیکیشن را به صورت مشترک در ویندوز 10 دسکتاپ و ویندوزفون خود داشته باشند و هم از ویژگی کانتینیوم ویندوز 10 موبایل استفاده کنند.پس از این کاربران به راحتی می توانند کامپیوتر خود و یا فردی دیگر را از طریق این برنامه کنترل کنند و به آن متصل شوند.این برنامه با دریافت آپدیتی تازه یونیورسال شده است و نام ورژن جدید 11.100.51355. می باشد.البته این آپدیت تنها برای یونیورسال شدن این اپلیکیشن نبوده است و به طور کلی کیفیت این برنامه را هم بهبود بخشیده است.با تیم ویوئر کاربر می تواند حتی سیستم عامل های دیگر را هم از راه دور کنترل کند و محدودیتی در این مورد وجود ندارد.البته تمام ویژگی های این اپلیکیشن در بخشی که با ویندوز 10 موبایل مشترک است فعلا برای کاربران در دسترس نیست ولی با انتشار نسخه ی ویندوز 10 موبایل محدودیتی وجود نخواهد داشت.البته کاربران اینسایدر ویندوز 10 موبایل می توانند از این برنامه با محدودیت هایی استفاده کنند و نظرات خود را به روش هایی که در اینسایدر مشخص است به گوش مایکروسافتی ها برسانند.

لینک دانلود

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر