چگونه از سرویس OneDrive مایکروسافت استفاده کنیم؟

چگونه از سرویس OneDrive مایکروسافت استفاده کنیم؟

ذخیره در فضای ابری یکی از ساده ترین و کم دردسرترین شیوه های موجود است. در حقیقت با این شیوه داده های خود را روی فضایی متشکل از رایانه‌های مختلف که به هم پیوسته هستند، قرار می دهیم و در صورت نیاز می توانیم به آنها دست یابیم

ذخیره در فضای ابری یکی از ساده ترین و کم دردسرترین شیوه های موجود است. در حقیقت با این شیوه داده های خود را روی فضایی متشکل از رایانه های مختلف که به هم پیوسته هستند، قرار می دهیم و در صورت نیاز می توانیم به آنها دست یابیم. هر روز میلیون‌ ها کاربر حجم زیادی از محتوای دیجیتال در دنیا را تولید می‌کنند. فیلم، عکس و فایل‌های متنی بخشی از این محتوای دیجیتال است که بی‌ شک باید در جایی ذخیره شوند. در گذشته هارد دیسک کامپیوتری پاسخگوی این حجم بود، اما امروزه این نیاز فراتر رفته و باید به‌ دنبال راه‌ های جایگزینی برای این حجم زیاد داده ها بود.شرکت های بزرگ و مطرحی مانند اپل،مایکروسافت،گوگل از بزرگان این حوزه محسوب می شوند که هر یک سرویس های ابری یا کلود قابل اطمینان و سریعی را به کاربران دنیای ارتباطات ارائه می کنند. همه این سرویس ها حجمی را به عنوان رایگان به کاربران خود می دهند و کاربران برای برخورداری از فضای بیش تر می توانند سرویس حجمی را با پرداخت هزینه دریافت کنند.یکی از این سرویس های "وان درایو" از مایکروسافت است.این سرویس با ویندوز 10 همخوانی بسیار خوبی برقرار کرده است و کاربران ویندوز 10 را به خوبی ساپورت می کند.همچنین در مقایسه با آیکلود اپل که تنها کاربران سیستم عامل خود را ساپورت می کند و محدودیت های فرآوان دارد،وان درایو سیستم بازتری است.

وان درایو چیست؟

وان ‌درایو OneDrive یا به صورت رسمی: "مایکروسافت وان ‌درایو" که پیش ‌تر با نام "اسکای‌ درایو" شناخته شده بود یک سرویس میزبانی فایل است که به کاربران امکان آپلود کردن و همگام سازی فایل‌ها را در یک فضای ابری می ‌دهد و از طریق مرورگر وب و یا سایر دستگاه‌ های محلی می‌ توان به فایل‌ ها دسترسی داشت. این سرویس بخشی از خدمات آنلاین ویندوز لایو است و به کاربران این امکان را می ‌دهد که فایل ‌های خود را به صورت خصوصی، اشتراک با برخی افراد و یا به صورت عمومی آپلود کنند. برای دسترسی به فایل‌ هایی که به صورت عمومی منتشر شده‌ اند نیازی به حساب کاربری مایکروسافت نیست.

ورود به وان درایو

برای این که کاربر وان درایو باشید باید مایکروسافت اکانت بسازید و اگر مایکروسافت اکانت دارید کافی است زمانی که وان درایو در قسمت لاگین آن را می خواهد اطلاعات مایکروسافت اکانت خود را وارد کنید.زمانی که وارد این فضای ابری می شوید و به آن اجازه ی ذخیره سازی اطلاعاتتان را می دهید دیگر نباید نگران چیزی باشید،تمام اطلاعات شما به صورت خودکار در وان درایو ذخیره می شود و حتی اگر آن ها را از روی سیستم و یا موبایل خود پاک کنید قابل بازگشت خواهند بود زیرا وان درایو هر با که شما به اینترنت متصل می شوید،از اطلاعاتی که اجازه ی دسترسی به آن ها را داده اید بک آپ تهیه می کند.به طور معمول در بسیاری از اپلیکیشن ها مانند عکس ها،اپلیکیشن های یادداشت و ... در تنظیمات خود قسمتی دارند که شما آن اپلیکیشن را با مایکروسافت اکانت و وان درایو اکانت خود همگام یا سینک می کنید و اطلاعات آن برنامه ها همواره در وان درایو خواهد بود و مدام آپدیت می شود.فرض کنید گوشی همرا خود یا تبلتان را با خود همراه ندارید و به یک عکس و یادداشت احتیاج دارید،کافی است یک سیستم و اینترنت پیدا کنید و از طریق آن به وان درایو متصل شوید.بک آپ ها در اختیار شما قرار خواهند گرفت.یکپارچه سازی اکوسیستم ویندوز 10 نفع زیادی برای کاربران وان درایو داشته است وهم وجود ویژگی کانیتیوم مطمئنا وان درایو را پیش از پیش کاربردی تر می کنند.یکپارچه بودن مایکروسافت آفیس با وان درایو یکی از ویژگی های خوب وان درایو است.

اگر دقت کنید این روزها برخی از گوشی های همراه حافظه‌ی جانبی ندارند و یک حافظه 128 تا 32 گیگابایتی در اختیار کاربران می گذارند واین اتفاق در گوشی هایی که محصول گوگل هستند بیش تر مشاهده می شوند.گوگل اعلام کرده است این کار برای ترویج استفاده از فضاهای ابری صورت می گیرد تا کاربران به استفاده از این فضاها سوق داده شوند.

وان درایو به صورت رایگان 15 گیگابایت حافظه ی رایگان ابری در اختیار کاربران قرار می دهد و اگر کسی مایل باشد فضای بیش تری داشته باشد باید مبلغی را پرداخت کند.تا سال گذشته این حجم تنها 7 گیگابایت بود.البته این مقدار برای کاربران معمولی کافی است تا عکس ها واسناد مربوط به مایکروسافت آفیس و برخی از اپلیکیشن ها،اس ام اس ها و اکانت ها و شماره تماس های کاربر را در خود ذخیره کند و معمولا نیازی به فضای بیش تری نیست مگر آن که کاربر حرفه ای باشد.

وان درایو به صورت پیش فرض بر روی همه ویندوزفون ها وجود دارد و کاربران ویندوز موبایل احتیاجی به نصب آن ندارند ولی سیستم عامل های دیگر می توانند وان درایو را از استور مربوط به سیستم عامل خود دانلود کنند و سپس با اوتلوک میل و یا مایکروسافت اکانت آن را فعال کنند.اگر ویندوزفونی هستید می توانید به قسمت تنظیمات گوشی همراه خود بروید و در بخش Sync My Settings تمام گزینه ها را فعال کنید.این گزینه برای زمانی که سیستم عامل کامپیوتر و یا تبلتتان هم ویندوز باشد بسیار کارآمد خواهد بود زیرا باعث می شود تغییراتی که در ویندوز دسکتاپ می دهید در ویندوزفونتان هم قابل مشاهده باشد.وقتی که رنگ صفحه استارت را در ویندوز 8.1 تغییر بدهیم در عرض 1 یا 2 ثانیه رنگ بندی گوشی ویندوزفونی هم به همان رنگ سبز تغییر خواهد کرد البته این ارتباط یک طرفه نیست و می توان با تغییر دادن رنگ بندی در ویندوزفون هم رنگ بندی ویندوز را تغییر داد. برای مثالی دیگر به اینترنت اکسپلورر اشاره می کنیم زمانی که در اینترنت اکسپلورر کامپیوتر و یا تبلت صفحه ای را باز کنید در گوشی یا تبلت جداگانه آن صفحه را می توانید مشاهده کنید به این منظور در گوشی ویندوزفونی برنامه اکسپلورر را باز کرده و در قسمت تبها به بخش Other سوایپ می کنیم و در این قسمت می توانیم تمام وبسایت هایی که توسط دیگر گجت های ویندوزی خود باز کرده ایم مشاهده کنیم و با انتخاب آن ها به صفحات مربوطه هدایت شویم و ادامه مطلب خود را مطالعه کنیم.پسوردها و تنظیمات برنامه ها هم به همین ترتیب بین پلتفرمه ای ویندوزی مختلف از طریق وان درایو با هم همگام می شوند. به این صورت که مثلا وقتی شما در برنامه ویندوزفونی news تاپیکهای جدیدی اضافه میکنید همین تاپیک ها در برنامه ویندوزی news هم اضافه می شوند همچنین پسوردها و یوزرنیم هایی که برای وبسایت های مختلف در اکسپلورر ویندوزفون استفاده می کنید همگی ذخیره می شوند و هنگام مراجعه به همان وبسایت ها در اکسپلورر ویندوز دیگر نیازی به تایپ مجدد این یوزر نیم و پسورد ها ندارید و همه به صورت خودکار در فیلدها جای می گیرند البته باید بگوییم همه این روابط دوطرفه هستند و برای ذخیره چنین اطلاعاتی لازم نیست حتما از ویندوز یا ویندوزفون استفاده کنید.توجه داشته باشد اگر در یکی از این پلتفرم ها پسورد وان درایو را تغییر دهید در پلتفرم های دیگر در دستررس نخواهد بود و باید آن تغییرات را دوباره اعمال کنید.

به طور کلی ویژگی های وان داریو به شرح زیر است :

قابلیت آپلود کردن چندین عکس یا فیلم یا هر فایلی به صورت هم زمان و با هم می توانید فایل خود را در وان درایو ذخیره کنید و لینک آن را برای دوستانتان بفرستید تا آن ها هم از آن استفاده کنند و یا آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

  1. قابلیت انتقال فایل ها، حذف، تغییر نام و قابلیت ساخت پوشه های جدید
  2. دسترسی سریع به فایل هایی که جدیدا آپلود کرده اید
  3. قابلیت پین و اتصال کردن پوشه ها و فولدر ها به صفحه اصلی
  4. برای استفاده از این برنامه صرفا داشتن این برنامه لازم نیست و از برنامه های دیگر هم می توانید برای آپلود در این فضا استفاده کنید.
  5. قابلیت دسته بندی و مرتب کردن فایل ها و پوشه ها
  6. قابلیت باز کردن فایل های وان درایو در دیگر برنامه نیز در آخرین آپدیت برنامه اضافه شده است.

 

اگر از گوشی ویندوزی استفاده می‌کنید و سیستم عامل کامپیوتر شما مک می‌باشد محدودیتی برای مشاهده ی فایل و بک آپ ها وان درایو نخواهید داشت. به طور کل سیستم عامل ها اگر هم یکسان نباشند محدودیت استفاده از خدمات وان درایو وجود ندارد.

 

بررسی حافظه ی وان درایو

plans 650 80ayaz

 

اگر می خواهید ببینید که از 15 گیگابایتی که وان درایو برای شما در نظر گرفته است چه میزان از آن در دسترس است کافی است به اپلیکیشن وان درایو بروید و در قسمت تنظیمات گزینه ی 'OneDrive Storage را انتخاب کنید.به صورت کامل فضای خالی و استفاده شده ی شما تا آن لحظه نشان داده خواهد شد.البته می توانید برای آزاد کردن بیش تر فضا برخی اطلاعاتی که مطمئن هستید به آن نیازی ندارید را پاک کنید.اگر سیستم های شما برای مثال ویندوزفون و ویندوز دسکتاپتان به هم متصل باشند و وان درایو در هر دوفعال باشد بدون اتصال با کابل می توایند از عکس های کامپیوتر و یا ویندوزتان استفاده کنید.

موزیک و  وان درایو

با استفاده از وان درایو شما می توانید آهنگ های خود را استریم کنید. این ویژگی زمانی که Groove با عنوان Xbox Music منتشر می شد نیز وجود داشت. به جای آن که آهنگ هایتان را در تمام دستگاه ها بریزید، می توانید آنها را روی وان درایو آپلود کرده و از طریق برنامه Groove Music استریم کنید. این ویژگی هنوز کامل نیست اما شما می توانید آهنگ های خود را در فضای ابری ذخیره کرده و همیشه به آنها دسترسی داشته باشید.

 

سینک کردن(همگام سازی)

onedrive.Step 1a 650 80ayaz

اگر نمی خواهد تمام فایل های سیستم شما با وان درایو سینک شود، راه حل وجود دارد.در ویندوز 10 بر روی آیکون وان درایو راست کلیک کنید،در منویی که ظاهر خواهد شد گزینه ی Choose OneDrive Folders را انتخاب کنید.در پنجره ای که باز می شود می توانید فولدرهایی را که می خواهید از آن ها بک آپ گرفته شود را انتخاب کنید و یا آن های را که نمی خواهید انتخاب کنید.

 

پاک شدن تصادفی

اگر به اشتباه و به طور تصادفی فایلی را از وان درایو پاک می کنید نگران نباشید،فایل به صورت کامل و همیشگی پاک نشده است و هنوز امید برای برگشت آن وجود دارد.کافی است به سایت OneDrive.com بروید و لاگین شوید ،سپس گزینه ی Recycle Bin راپیدا کنید که در سمت چپ منوی بالای صفحه است.در ریسایکل بین می توانید فایلی را که به اشتباه پاک کرده اید را پیدا کنید.بر روی فایل مورد نظر راست کلیک کنید و گزینه ی ریستور Restore را انتخاب کنید.فایل پاک شده بی کم و کاست به جای قبلی خود باز می گردد.

 

وان نوت و سینک شدن با وان درایو

onedrive.Step 4 650 80

یکی از برنامه های خوب و کاربردی مایکروسافت است. برنامه OneNote مکانی است برای جمع‌آوری، تنظیم، جستجو و به اشتراک گذاشتن اطلاعات مورد نیاز فرد. انواع مختلف یادداشت‌ها در دفترچه‌ها، فصل‌ها و صفحات وان ‌نوت قابل ذخیره است. این نرم‌ افزار می‌ تواند به عنوان دفترچه یادداشت شخصی فرد برای جلوگیری از فراموشی عمل کند.اطلاعات وان نوت به راحتی در وان درایو ذخیره می شوند و برای این کار کافی است وان درایو را با وان نوت سینک کنید و این همگام سازی از طریق تنظیمات وان نوت انجام می شود.

اشتراک گذاری فایل های وان درایو

اشتراک گذاری فایل ها ،عکس ها و اسناد مورد نظر با دوستان و یا همکاران کار راحتی است که از دیگر ویژگی های وان درایو است.گزینه ی اشتراک گذاری یا Share را پیدا و اجرا کنید و سپس بر روی موردی که می خواهید راست کلیک کنید و بعد گزینه ی More OneDrive را انتخاب کنید و گزینه هایی را که از شما می خواهد را پر کنید.

 

اپلیکشن وان درایو چندی پیش آپدیت تازه ای پیدا کرد و ویژگی ها آن به شرح زیر است:

  1. یشرفت در طراحی برنامه
  2. پشتیبانی برنامه OneDrive از اکانت های تجاری
  3. قابلیت وارد شدن به برنامه با هر دو اکانت شخصی و تجاری خود
  4. قابلیت اداره کردن و باز کردن OneDrive برای اکانت تجاری خود
  5. قابلیت ذخیره فایل های جدید در اکانت تجاری
  6. رفع باگ ها و پیشرفت عملکرد برنامه

 

با تمام توضیحاتی که داده شد حق انتخاب با کاربر است که فضای ابری خود را انتخاب کند ولی امری که بدیهی است این است که وان درایو قدرت فوق العاده ای به کاربران ویندوز 10 بخشیده است و با عرضه ی ویندوز 10 موبایل این قابلیت ها و کارامدی ها بیش تر هم خواهد شد.

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


33 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

کیمیا

شنبه, 22 خرداد 1395

اگه ویندوزمون قفل شکسته باشه آیا میتوینیم وارد اکانت مایکروسافتمون بشیم یا نه؟

پاسخ

م

سه‌شنبه, 05 فروردین 1399

آره من کردم شده

موژان

دوشنبه, 29 شهریور 1395

سلام.ایا از اطلاعات شخصی محافظت میشه و اینو در اختیار کسی نمیذارن؟؟میشه اعتماد کرد یا اپلود نمیشه عکس های شخصی برای دیگران

پاسخ

محمد

چهارشنبه, 08 بهمن 1399

جواب بدهید

مهرداد

چهارشنبه, 25 فروردین 1400

مایکروسافت هیچ نیازی به عکسهای ما نداره خیالتون راحت سرویس های ابری در این سطح کاملا ایمن هستند و اگر پسوردتون رو به هر دلیلی لو ندید هیچ مشکلی نخواهید داشت

محمد

پنج‌شنبه, 08 مهر 1395

سلام، من متوجه شدم وان درایو روی کامپیوترم شدیدا اینترنت رو مصرف میکنه،آیا راهی هست که بتونم از اپدیت اون جلوگیری کنم. ممنون میشم جواب بدین

پاسخ

امیر

شنبه, 13 آذر 1395

چطور میتونم پوشه وصل شده به وان درایو رو از سیستم حذف یا اکانتش رو عوض کنم چون هیچ تنظیمی نداره برای حذف تغییر

پاسخ

ilhan

جمعه, 24 دی 1395

سلام
چطور میتونم یه فولدری که تو هارد دارم با one drive سینک کنم

پاسخ

سینا

یک‌شنبه, 08 اسفند 1395

سلام.من یه سوال داشتم راجب اینکه چطوری میتونم وان درایو گوشیمو با اووت لوک سین کنم تو سیستم عامل اندروید؟

پاسخ

علیرضا

جمعه, 19 خرداد 1396

سلام من وقتی میخوام حساب باز کنم میگه یه ایمیل دیگه مینویسه این مایکروسافت اکانته یه ایمیله دیگه بنویس ولی من ایمیل دیگه ندارم چیکار کنم

پاسخ

hamid

پنج‌شنبه, 01 تیر 1396

با سلام. اگر بخواهیم بجای بک آپ چندتا فیلم در وان درایو آپلود کنیم چون میخوام ویندوز را آپدیت کنم نمیخوام اطلاعات از بین بره. اینکه سوالم اینه که این وان درایو دقیقا به اندازه حجم این فیلمها از حجم اینترنتم اسفاده خواهد کرد برای آپلود یا کارایی اش متفاوته وحجم کمتری مصرف میکنه از اینترنت. درواقع من دقیق کارایی اش را ندانسته ام لطفا کسی میدونه راهنمایی کنه.

پاسخ

نادیا صفرخانی

یک‌شنبه, 04 تیر 1396

ایمیلتون گوگل هستش یا یاهو یا چیز دیگه؟؟

پاسخ

هادی

پنج‌شنبه, 09 آذر 1396

چجوری فایل هایی رو که اپلود کردیم رو بر گردونیم به حافظه گوشی ؟

پاسخ

امیر حسین

یک‌شنبه, 12 آذر 1396

سلام دوست عزیز...میشه جواب بدی امکان رمز گذاری روی وان درایو چگونه است....گوشی من سامسونگ هستش...میخوام راحت هر کس وارد برنامه وان درایو نشه عکسارو ببینه....؟

پاسخ

hassanbehzadi

جمعه, 11 اسفند 1396

با سلام : من روی سه دستگاه وان درایو دارم محل کارم با ویندوز هفت منزل ویندوز ده و روی دستگاه تبلت ایسوس اندورید ولی روی دستگاه منزل ویندوز ده وان درایوم از کار افتاده و جواب نمی ده و دسترسی به اطلاعاتم رو ندارم ؟ سؤال چه کار باید انجام بدم ؟ به تنظیمات ماکروسافت هم مراجعه کردم. ایراد رفع نشد و اینکه وان درایو ویندوز ده ازکجا فعال میشه چون من یه نسخه دیگه ای رو خودم جداگانه نصب کردم

پاسخ

محسن مولازاده

جمعه, 14 اردیبهشت 1397

با سلام.من یک حساب دارم بر روی گوشی سامسونگ .الان که واردش میشم عکس و فیلم هام رو نشون نمیده.به نظرم مسدود شده.لطفا راهنمایی کنید.چون شدیدا به فایل هام احتیاج دارم

پاسخ

Amir

یک‌شنبه, 17 تیر 1397

مطلبی را که گذاشتید بسیار آموزنده بود. سپاسگزارم. در ارتباط با کامپیوتر و IT مشکلاتی دارم. ممنون میشم بتونم به نوعی با شما در ارتباط باشم و از شما مشورت بگیرم.

پاسخ

Hamidsisi

یک‌شنبه, 21 مرداد 1397

سلام
من حدود دو هفته پیش گوشیم را تنظیم کارخانه کردم الان که میخوام مجدد به وان درایو وارد شوم مدام پیام میدهد با وای فای یا نت تلفن همراه وارد شوید یا دوباره سعی کتی....
مدام این پیام را میدهد .
جکار کنم؟

پاسخ

lazat

سه‌شنبه, 17 مهر 1397

dropbox بسيار كاربردي تر و كار كردن با ان راحتر است

پاسخ

رمزی

پنج‌شنبه, 03 آبان 1397

ما برای خود مایکروسافت آفیس پولی نداده ایم. بعد از 15 گیگ باید پول داد و حجم اضافه خرید؟ حاجی یه اکانت دیگه درست می کنیم و 15 گیگ دوم را میگیریم!

پاسخ

علیرضا

چهارشنبه, 10 بهمن 1397

باتشکر از سایت عالیتون

لطفا درمورد ثبت اپلیکیشن در گوگل پلی و یا نصب تضمینی اپلیکیشن توضیح بدین؟

پاسخ

Arash

سه‌شنبه, 18 تیر 1398

لطفا یکی به من بگه این وان درایو دقیقا وظیفه اش چیه؟؟

پاسخ

Reyhaneh

دوشنبه, 27 مرداد 1399

میتونی عکس هارو داخلش ذخیره کنی و بعدا که فایل های مورد نظرت پاک شد با اکانت وان درایو به دستشون میاری

حامد08

یک‌شنبه, 06 مرداد 1398

سلام ایا میشه از یک اکانت در چند سیستم استفاده کرد؟

پاسخ

ب

سه‌شنبه, 08 مرداد 1398

باسلام
من پسورد وان درایو را در سایت عوض کردم یعنی فراموش کردن پسورد زدم وپسورد جدید گرفتم.
الان ایکون وان درایو دسکتاپ آپدیت نمی شود یعنی ساین این نمی شه و پیغام there was a problem connecting to onedrive می ده.
آیا لازمه تغییر پسورد روی این هم انجام بشود چجوری
خارج شدم و دوباره برنامه دسکتاپ وان درایو را از سایتش دان کردم ولی ساین نمیشه
خیلی خیلی ازراهنمایی شما متشکرم

پاسخ

کاوه

یک‌شنبه, 24 شهریور 1398

جالبه تا دو سه سال 15 گیگ ظرفیت ذخیره سازی داشتم الان چند روزه خطا میده که شما ظرفیت ذخیره سازیت 5 گیگه و حدود 10 گیگ بیشتر مصرف کردی و اطلاعاتت فریز شده ...

پاسخ

venus_n25

سه‌شنبه, 02 مهر 1398

عالی بود،ممنون

پاسخ

ملیکا

سه‌شنبه, 02 مهر 1398

سلام .‌من فایلامو از لپ تاپ قدیمی د وان درایو اپلود کردم و در لپ تاپ دوم اپلود کردم. سری بعدی اطلاعاتم و که اپلود کردم در سیستم مبدا تیک سبز خورده ولی در مقصد قابل دانلود و استفاده نیست . بایدچه کنم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

پاسخ

Emra

یک‌شنبه, 03 فروردین 1399

با سلام دوستان من هم مشکل آقای کاوه رو دارم با این تفاوت که حدود یک سال و چند ماه پیش اکانت ساختم و فضای ذخیره سازی ۵ گیگ بود و خودش یه اپ پیشنهاد داد که از شرکت ماکروسافت بود رو نصب کن و فضای ابریتو به ۱۰۰گیگ ارتقا بده و منم این کارو کردم و ۱۰۰گیگ شد تویه این یک سال و خورده ای من ۱۷گیگ اطلاعات که همه شخصی و یا خیلی مهم بودن برام رو اپلود میکردم تا اینکه حدود دو ماه پیش پیغام امد واسم که افیس ۳۶۵ بخر یا اطلاعاتت فریز میشه از اونجایی که نمیشد خرید کرد از ایران امدم از وان درایو به گوگل درایو انتقال میدادم و چون نمیدونستم که حسابم کلا بسته میشه و دیگه به اطلاعاتم دسترسی ندارم هفته های اول زیاد جدی نگرفتم اما دیدم بازم پیام فرستاد شروع کردم به جابجا کردن ولی متاسفانه سرعت اینترنت رو که همه ازش خبر دارن و فرایند انتقال از وان درایو به گوگل درایو ۱۰مگ عکس چیزی حدود ۱۵دقیقه طول میکشید و فیلم های دوربین که بالای ۲۰۰مگ بود رو که باید از نت ناسا استفاده میکردم حدود ۲۰روز پیش حسابم کلا بسته شد و الان دفه ۵یا۶ام هست که مراحلی که خودشون گذاشتن واسه دراوردن حساب از فریز رو انجام دادم اما هیچ پیغامی رو واسم به حساب جیمیلم نفرستادن کسی تا حالا موفق شده این مشکل رو حل کنه یا راهی واسش داره ممنون میشم اگه جواب بدین؟

پاسخ

Morteza Hassan Zadeh

چهارشنبه, 10 اردیبهشت 1399

می خوام فایل هام رو از وان درایو در بیارم باید چی کار کنم ؟
اصلا نمی خوام هیچ چیزی از فایلام به وان درایو وصل باشه .

پاسخ

مینو

یک‌شنبه, 02 آذر 1399

ارغوان عزیز
گوشی من اندروید وکامپیوترم ویندوز
یک آدرس جیمیل زدم وارد نمیشه ولی یک آدرس یاهو داشتم کد راستی آزمایی فرستاد
منتظر راهنمایی بیشترت هستم

پاسخ

ریحانه

چهارشنبه, 25 فروردین 1400

ترجیح می دم که حافظه گوشیمو ارتقا بدم یه مموری دیگه بخرم تا با وان درایو این همه مشکل داشته باشم
کاش وان درایو اگه حتی ۵ گیگ هم میداد مثل مموری عمل میکرد که فقط فایل هامونو میریختیم توش دیگه آپدیت و اشتراک گذاری و غیره نداشت

پاسخ

زهرا

یک‌شنبه, 06 تیر 1400

سلام یه سوال داشتم
ایا عکس های اپلود شده در one drive
کسی هم میتونه ببینتش؟؟امن هست؟؟
اون گزینه( نظرات) زیر عکس اپلود شده برای چیهه؟؟ینی دیگران اونجا نظر میدن؟

پاسخ

ثبت نظر