گزارش ها می گوید آیفون 7، ضد آب خواهد بود

گزارش ها می گوید آیفون 7، ضد آب خواهد بود


آیفون 7 تا ده ماه دیگر به بازار نمی آید ولی هر روزه شایعات منتشر شده، جزئیات جدیدی را در مورد این گوشی نسل بعد اپل فاش می کند. در بررسی های جدید، TrendForce می گوید اپل در سال آینده در بازار گوشی هوشمند به سامسونگ نزدیکتر می شود. وی گفته است سازنده کره ای گوشی هوشمند نمی تواند ابتکارات سخت افزاری جدید برای دستگاه های خود در 2016 ارائه دهد در حالیکه آیفون جدید، دارای رم بیشتر و طراحی ضد آب خواهد بود.


شرکت می گوید: "اپل سری های 4 اینچی آیفون C را در سه ماهه دوم سال 2016 عرضه خواهد کرد. آیفون بعدی که آیفون 7 خواهد بود در نیمه دوم سال معرفی خواهد شد. مهمترین ویژگی های این آیفون، ارتقای حافظه به سه گیگابایت برای مدل 5.5 اینچی و ضد آب بودن آنست."
گزارش های جدید ادعا کرده اند که اپل یک ورژن جدید آیفون 5s را به زودی در تابستان آینده و آیفون های 7 را نیز در پاییز عرضه خواهد کرد. البته تا حدی غیرعادی است که اپل تنها رم مدل 5.5 اینچی سال آینده را افزایش دهد. تا بحال تنها تفاوت های کشف شده بین آیفون های 4.7 اینچی و 5.5 اینچی، در کنار اندازه صفحه نمایش، پشتیبانی از پایداری تصاویر بوده است.
Trendforce انتظار دارد که اپل 260 میلیون آیفون در سال آینده روانه بازار کند، که در مقایسه با 2015، 12.5 درصد افزایش خواهد داشت.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر