سامسونگ گلکسی A3 و سامسونگ گلکسی A5 به FCC رسیدند . برخی از مشخصات فاش شد .

سامسونگ گلکسی A3 و سامسونگ گلکسی A5 به FCC رسیدند . برخی از مشخصات فاش شد .


سامسونگ گلکسی A3 و سامسونگ گلکسی A5 در کمیسیون ارتباطات فدرال دیده شدند ، در این رویداد اطلاعاتی در مورد برخی از جزییات این دو دستگاه اعلام شد . گلکسی A5 جدید به باتری 2900mAh مجهز شده است ، مدل پیشین این گوشی هوشمند از یک باتری 2300mAh بهره می برد .

گلکسی A3 و گلکسی A5 جدید به NFC نیز مجهز شده اند که احتمالا با سیستم پرداخت سامسونگ ( Samsung Pay ) مورد استفاده قرار می گیرند . البته به دلیل وجود MST دیگر لازم نیست که NFS از سیستم پرداخت گوشی همراه استفاده کند زیرا نوار مغناطیسی پشت کارت اعتباری ، کار این سیستم را انجام می دهد .

گلکسی A3 در چند مدل عرضه شده است . یکی از این مدل ها ، A3 دو سیم کارته می باشد . طبق تست های بنچمارک ، گلکسی A3 از یک نمایشگر 4.7 اینچی دارای تراکم تصویر 720 در 1280 بهره می برد . پردازشگر این گوشی هوشمند یک تراشه Exynos 7580 چهار هسته ای 1.5GHz می باشد که با یک GPU Mali-T720 پشتیبانی می شود . از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می توان به حافظه داخلی 16GB ، رم 1.5GB ، دوربین اصلی 13MP و دوربین ثانویه 5MP اشاره کرد . این گوشی هوشمند از سیستم عامل اندروید 5.1.1 بهره می برد .

در تست های بنچمارک نشان داده شد که گلکسی A5 به یک نمایشگر 5.2 اینچی 1080 در 1920 مگاپیکسلی مجهز است . ظاهرا این گوشی هوشمند در خود یک پردازشگر هشت هسته ای 1.6GHz دارد که با یک GPU Mali-T720 پشتیبانی می شود . سامسونگ در ساخت این دستگاه از رم 2GB ، حافظه داخلی 16GB ، دوربین اصلی 13MP و دوربین ثانویه 5MP استفاده کرده است .

انتظار می رود که نسل دیگری از مدل سامسونگ گلکسی A7 نیز عرضه شود زیرا این گوشی نیز در تست های بنچمارک بررسی شد .

 می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر