10 تا از بهترین IDE های ابری برای توسعه ی وب

10 تا از بهترین IDE های ابری برای توسعه ی وب

برنامه نویسان و شرکت های نرم افزاری که از محیط توسعه یِ دسکتاپی استفاده می کنند , باید از بهترین امکاناتی که در IDE های ابری برای آنها می آید ،مطلع باشند.نرم افزار های دسکتاپی فراوانی برای توسعه وب وجود دارد که امروزه IDE های ابری به سرعت در حال پیشی گرفتن هستند. آنها از یک پلتفورم سریع , آسان و پیشرفته برای برنامه نویسی پشتیبانی می کنند.

امروزه هر شرکت نرم افزاری و توسعه دهنده که از محیط های توسعه یِ دسکتاپی استفاده می کنند , به منظور دسترسی مردم به کدها و برنامه ها از فضای ابری نیز استفاده می کنند. این کار به هم کاری ساخت و همچنین همکاری عیب زدایی کدها توسط توسعه دهندگان کمک می کند.

امروزه IDE های ابری فراوانی وجود دارد که امکانات پیشرفته ی زیادی دارند , آنها هم چنین یک محیط توسعه ی مفیدی را برای برنامه نویسان محیا می کنند. بیایید 10 تا از بهترین IDE های ابری را برایتان معرفی کنیم که به دانشِ توسعه ی وب شما کمک می کند.

ابر 9 (Cloud 9):

این IDE یکی از بهترین و قویترین آپشن هایی هست که توسعه دهندگان می توانند از آن برای عیب زدایی (debug) کدها در هر جا و زمانی استفاده کنند. آن یک توسعه ی آنلاین برای JavaScript, Node.js , HTML, PHP, CSS و 23 زبان دیگر می باشد.

 

7DZ cloud9

 

کُدِنوی (Codenvy) :

این هم یکی دیگر از محیط هایِ توسعه یِ ابری برای توسعه دهندگان می باشد. این ابر (cloud) برای Rails, Python, PHP, JavaScript, Android و چندین زبان دیگر می باشد.

 

9D7 codeenvy

                                                                      

Code Anywhere :

این قدرتمندترین ویراستار کد (code editor) است که به یک سری قابلیت های عالی در مقایسه با برنامه های دسکتاپی مجهز شده است. قابلیت های خارق العاده ی آن باعث محبوبیت بیشتر آن بین توسعه دهندگان می شود.

 15E codeanywhere

 

Koding:

توسعه دهندگان وب با این ابر(Cloud) می توانند محیط هایِ توسعه یِ وب عالی را ایجاد کنند.

 

C3A koding

Neutron Drive :

این محیط به شما این امکان را می دهد تا کارهای خودتان را از هر کامپیوتر و هرجایی که می روید ادامه دهید. آن همچنین به تعدادی ویژگی های عالی نظیر : realtime collaboration, Auto saves to Google Drive, Realtime Markdown preview, Google Drive revision control and File browser برای برنامه نویسان مجهز شده است.

 

EZB neutron

Collide :

این یک دمونستراسیون متن باز می باشد که با عنوان “collaborative IDE” می آید. چندین کاربر به صورت همزمان می توانند یک فایل را ویرایش کنند , همراه با مشخص کردنِ ترتیب, جستجوی سریع و امکانات زیاد دیگر.

 

 433 collide

Orion:

این هم همچنین یک پلتفورم متن باز و ابزار توسعه ی ابری می باشد. آن به شما کمک می کند تا در هرجا و هر زمانی به کدگذاری کردن بپردازید.

 

 15C orion

 

Python Fiddle :

این یک پلتفورم عالی برای توسعه دهندگان وب و برنامه نویسان می باشد زیرا یکی از بهترین محیط های ابری را برایتان به ارمغان می آورد.

 

136 python

Erbrix :

این IDE  روی مرورگر اجرا می شود که برای server side برنامه هایِ JavaScript مورد استفاده قرار می گیرد. شما از server side , JavaScript می توانید برای ساده کردن کدهایتان استفاده کنید که باعث بالا رفتن بهره وری تان می شود.

 

    773 erbrix                                                                                                         

SourceKit :

SourceKit یک ویراشگر متن و یکی از محصولات گوگل می باشد. SourceKit یک ویرایشگر متن بر, پایه ی ابر, برای برنامه نویسان می باشد.

 

Z52 sk

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر