مارشمالو 6.0.1 به گوشی های هوشمند اندروید وان رسید !

مارشمالو 6.0.1 به گوشی های هوشمند اندروید وان رسید !


چری موبایل اندروید G1 (Cherry Mobile Android G1) اولین دستگاهی است که به سیستم عامل اندروید 6.0.1 مجهز می شود . چند هفته است که از عرضه سیستم عامل مارشمالو ( اندروید 6.0 ) می گذرد از این رو انتظار می رفت که این سیستم عامل در برخی از دستگاه ها به بیلد 6.0.1 ارتقاء یابد . بعضی از این دستگاه ها ، گوشی های هوشمند اندروید وان (Android One ) می باشند . طبق گزارشات به دست آمده تنها برخی از کاربران این بروزرسانی را در دستگاه های خود دریافت کرده اند .

گوگل سرچ (Google Search) می گوید دستگاهی که بروزرسانی سیستم عامل مارشمالو را دریافت کرده است ، چری موبایل اندروید G1 (H220) می باشد . قرار بود که پچ امنیتی اندروید در تاریخ یک دسامبر امسال (10 آذر ) عرضه شود . اگر که اشتباهی در تاریخ عرضه ایجاد نشده باشد می توان این گونه نتیجه گیری کرد که گوگل بیلد بروزرسانی شده را در پچ امنیتی به مرحله پایانی رسانده است اگرچه که هنوز یک هفته به اتمام این ماه ( ماه دسامبر ) باقی مانده است .

هنوز اطلاعاتی در زمینه ویژگی های مارشمالو 6.0.1 منتشر نشده است با این وجود شایعات موجود در اینترنت از این حکایت می کنند که بروزرسانی ها بیشتر در زمینه بهبود پایداری و حل مشکلات سیستم عامل انجام شده است . برخی از خبرگذاری ها می گویند گوگل در نظر دارد که بعد از عرضه مارشمالو 6.0.1 ، بیلد 6.1 را به بازار بفرسد البته این اقدام در سال 2016 صورت می گیرد . اگر این گفته حقیقت داشته باشد این سوال مطرح می شود که آیا گوگل ، مارشمالو 6.0.1 را برای دیگر گوشی های هوشمند ( نظیر گوشی های نکسوس ) نیز عرضه می کند و یا این که مستقیما بیلد 6.1 را به بازار می فرستد .

برای پیگیری راحت تر اخبار می توانید به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر