عرضه گوشی هوشمند Oppo A33 با پردازشگر چهارهسته ای و دوربین ثانویه 5MP

عرضه گوشی هوشمند Oppo A33 با پردازشگر چهارهسته ای و دوربین ثانویه 5MP


سازنده محبوب چینی ، اوپو (Oppo) از عرضه یک گوشی هوشمندساده جدید خبر داد . بیشتر سازندگان چینی همیشه ایده های جالبی برای ساخت گوشی های هوشمند ساده دارند ، اوپو A33 جدید نیز یکی از این گوشی ها می باشد . این گوشی هوشمند از یک طراحی جالب با بدنه فلزی در بخش میانی دستگاه و یک قاب پشتی منعکس کننده که یادآور مدل اوپو میرر (Oppo Mirror) می باشد ، بهره می برد .

در ساخت اوپو A33 از یک نمایشگر 5 اینچی QHD استفاده شده است که رزولوشن تصویر آن 540 در 960 می باشد در نتیجه می توان گفت که این نمایشگر در هر اینچ 220 پیکسل دارد که در مقایسه با مدل های قبلی  بسیار اپتدایی می باشد . البته دیگر قطعات A33 تا این حد مایوس کننده نیستند . این گوشی هوشمند از یک پردازشگر 1.2GHz   کوالکوم اسنپدراگون 410 64 بیتی بهره می برد که توسط یک GPU Adreno 306 پشتیبانی می شود . از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به رم 2GB آن اشاره کرد که برای یک گوشی با قیمت 235 دلار کافی به نظر می رسد . این گوشی همراه به حافظه داخلی 16GB مجهز است که می توان آن را با استفاده از کارت های حافظه microSD ارتقاء داد . A33 از یک دوربین اصلی 8MP مجهز به فلش LED ، یک دوربین ثانویه 5MP ، وای فای ، بلوتوث 4.0 ، GPS دارای A-GPS و GLONASS ، قابلیت اتصال 4G LTE و پورت میکرو یو اس بی 2.0 بهره می برد . این گوشی هوشمند به یک باتری 2400Ma مجهز است که دستگاه را در صورت استفاده کامل 8 ساعت و در حالت آماده به کار 250 ساعت روشن نگه می دارد . A33 یک گوشی 2 سیم کارته می باشد که 142.7 میلی متر طول ، 71.7 میلی متر عرض و 7.55 میلی متر ضخامت و 146 گرم وزن دارد و از سیستم عامل Color 2.1 ( سیستم عاملی بر مبنای اندروید 5.1 لولی پاپ ) استفاده می کند . اوپو A33 قرار است در رنگ های سفید و مشکی به بازار عرضه شود .

 می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر