اپلیکیشن Slack فعلا یونیورسال نمی شود

اپلیکیشن Slack  فعلا یونیورسال نمی شود


اسلک Slack یک پلتفرم برای برقراری ارتباطات میان افرادی است که با هم همکار هستند و یا ارتباط شغلی دارد.این اپلیکیشن چندی پیش برای کاربران ویندوزفون هم ارائه شد.این اپلیکیشن با سایر اپلیکیشن های هم گروه خود اندکی متفاوت است.

اسلک Slack یک اپلیکیشن ارتباطی است مانند تلگرام،وایبر و ... اما تفاوت بزرگ این اپلیکیشن با موارد مشابه در کارکرد و کاربرانش است.این اپلیکیشن به کاربران اجازه می دهد که با ایجاد گروهی از همکاران خود در دسته های مختلف با آن ها به گفتگو پرداخته و بحث و تبادل نظر کنند.همچنین امکان آپلود و به اشتراک گذاری انواع فایل ها هم به راحتی میسر شده است ، بنابراین کاربران می توانند اسناد و پرونده های کاری خود را به همدیگر ارسال نموده و همیشه همراه خود داشته باشند.این اپلیکیشن در میان کاربرانش بسیار محبوب است. دو گروه در دنیا وجود دارند، دسته اول که هرگز نام اسلک را نشیده اند. دسته دوم هم کسانی که نمی توانند زندگی بدون آن را تصور کنند.خودتان میزان محبوبیت اسلک را از این جمله حدس بزنید.به طور کل ویژگی های این اپلیکیشن به شرح زیر است.

امکان ارسال پیام و به اشتراک گذاری فایل ها

امکان گفتگوی گروهی

جستجوگر و آرشیوسازی قدرتمند دارد

سازگاری با سرویس های مختلف از جمله Dropbox, Asana, Google+ Hangouts, Twitter, Zendesk

آپدیت ویژگی ها

فضای کاربری زیبا و بدون ویژگی

همگام شدن برنامه با دستگاه های مختلف

و ...

چندی پیش این اپلیکیشن  ابتدا در نسخه ی بتا و سپس نسخه ی رسمی و کامل برای ویندوزفونی ها هم در دسترس قرار گرفت.ویژگی های در نظر گرفته شده برای این اپلیکیشن با فضای ویندوز موبایل تقریبا هم خوانی دارد.یکی از دغدغه های کاربران ویندوزی،بعد از انتشار ویندوز 10 که ویژگی یونیورسال شدن برخی اپلیکیشن ها را به همراه آورد،این بوده است که چرا اسلک یونیورسال نمی شود؟ یونیورسال شدن این اپلیکیشن برای کاربران ویندوز 10 و ویندوز 10 موبایلی که چیزی به انتشارش باقی نمانده است بسیار کاربردی خواهد بود.کارمندان وب سایت WMPU که خود از کاربران این اپلیکیشن هستن از مسئولان اسلک این سوال را پرسیده اند.یکی از مسئولان این طور پاسخ داده است که هنوز برنامه ای برای پیوستن به پروژه ی یونیورسال ندارند و دلیلش را هم عدم سازگاری خوب نرم فزاری که قبل ها برای ویندوز 7 ارائه داده اند و هم این که هنوز کاربران متعدد اسلک از ویندوز 7 استفاده می کنند و آن ها نمی خواهند آن ها را از دست بدهند،اعلام کرد و افزود ما می دانیم که ویژگی کانتینیوم ویندوز 10 به گسترش این اپلیکیشن و کارآمدی آن کمک خواهد کرد اما هنوز گروه اسلک از موفقیت این برنامه برای یونیورسال شدن اطمینان ندارند و هنوز میلیون ها کاربر از ویندوزی غیر از ویندوز 10 استفاده می کنند.اما پیشنهاد یونیورسال شدن را با تیم ویندوز در میان می گذراند تا شاید این تیم در تصمیم خود بازنگری کنند.

البته مایکروسافت در نظر دارد تا طبق برنامه های تبلیغاتی و ارائه ی ویژگی های سیستم عملی مفید در سه سال آینده کاربران را به استفاده از ویندوز 10 سوق دهد.

نرم افزارهای یونیورسال، نرم افزارهایی هستند که قابلیت انعطاف پذیری برای اجرا بر روی گوشی های موبایل، تبلت ها، رایانه ها و حتی کنسول Xbox One را دارا هستند و توسعه دهنده می تواند تنها با یک بار کد نویسی، برنامه خود را برای همه گجت ها عرضه کند.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر