10 روتر برتر برای سال 2015 :

10 روتر برتر برای سال 2015 :


اگر به دنبال ایجاد شبکه های Wi-Fi قدرتمند هستید پس داشتن یک روتر قدرتمند برای شما الزامی است . در زیر تعداد 10 عدد از برترین روتر های سال 2015 آمده است .همانگونه که مشخص است روز به روز بر تعداد و تنوع لوازم خانگی دارای قابلیت اتصال به شبکه بیشتر و بیشتر می شود . برای مثال امروزه انواع مختلفی از گوشی های هوشمند ، تلویزیون های هوشمند ، دستگاه های کامپیوتری موبایل و بسیاری لوازم دیگر وجود دارند که می توانند از طریق وای فای به یکدیگر متصل بشوند و در نتیجه نیاز به یک روتر قدرتمند که بتواند اتصال این دستگاه ها و فعالیت آنها را مدیریت نماید بیش از پیش آشکار می شود . این روتر در ضمن باید به اندازه ای قدرتمند باشد تا بتواند مطالبات متنوع همه ی این دستگاه ها را به انجام برساند . در هنگام انتخاب یک روتر جدید بایستی برخی ملاک ها را در نظر داشت مانند اینکه محدوده تحت پوشش روتر چه اندازه باید باشد و یا اینکه این روتر برای کاربری همزمان چند دستگاه مناسب است ، زیرا تعداد دستگاه هایی که می خواهید به روتر متصل نمایید ممکن است افزایش پیدا بکنند . شاید فکر بکنید که وقتی یک روتر ساده می تواند کار هایی را مدیریت بکند و پاسخگوی نیاز های معمول هم هست پس نیازی به تهیه یک روتر جدید نیست و نباید سراغ آخرین و بهترین مدل های روتر برویم زیرا هزینه کردن برای یک روتر جدید با خصوصیات جدید و بهتر کار بیهوده ای خواهد بود به خصوص آن زمانی که شاید از هیچ یک از ویژگی های جدید این روتر هم استفاده ای صورت نگیرد . اما اگر در خانواده ی شما تعدادی وجود دارند که هر کدام از آنها حجم بالایی را مصرف می کنند و همه به دنبال پهنای باند بیشتر هستند آنوقت قضیه کمی متفاوت خواهد بود و نیاز به یک روتر جدید مدل بالای قدرتمند آشکارتر می شود . اگر یکی از اعضای خانواده شما دوست دارد تا به صورت آنلاین بازی Grand Theft Auto V را بازی بکند و دیگری هیشه مشغول تماشای ویدئو های آنلاین است ، یک روتر جدیدی می تواند دنیایی متفاوت را برای شما ایجاد نماید تا هر کسی بدون آزار دیگران به کار های مورد علاقه خود بپردازد . در این متن قصد داریم تا در زمینه ی انتخاب یک روتر مناسب که هم بتواند نیاز های امروز را مدیریت نماید و هم در آینده به درد بخود ، صحبت بکنیم . با خواندن این متن می توانید روتر مناسب با شرایط خود را انتخاب و خریداری نمایید . در زیر روتر های منتخب سال 2015 را به شما معرفی خواهیم نمود .


باند تکی یا دوگانه ؟
همه ی روتر ها مانند هم نیستند . برخی مدل های آنها تنها می توانند از طریق یک باند موج تکی فعالیت بکنند در حالی که برخی دیگر از دو باند استفاده می کنند . روتر های دارای باند تکی در فرکانس باند 2.4GHz فعالیت می کنند و معمولا ارزان تر از بقیه هستند ، اما ایرادی که این روتر ها دارند این است که تنها با همان وسایلی کار می کنند که در همان باند از موج باشند . برای مثال می توان از اجاق های مایکروویو ، دستگاه های بلوتوث و تلفن های وایرلس نام برد . به همین خاطر هم هست که گفته می شود این روتر ها برای کار هایی مانند وب گردی و اتصال به رسانه های ارتباط جمعی مانند Facebook و Twitter کفایت هستند .
اگر یکی از مشترکان شما قصد دارد تا کار های سنگینی را انجام دهد بهتر است که از یک روتر جفت باند ( باند دوگانه ) استفاده نمایید . برای مثال اگر یکی از دستگاه های متصل به روتر به تماشای تصاویر ویدئوی از سایتی مثل Netflix خواهد پرداخت و یا دیگری به بازی های آنلاین سنگین در شبکه ای مثل Xbox Live مشغول خواهد بود پس روتر تک بانده برای شما مناسب نیست و بهتر است از روتر جفت استفاده نمایید . این نوع روتر دو موج دارد ؛ یکی از این موج ها به باند 2.4GHz  متصل می شود و موج دیگر به باند 5GHz اتصال پیدا می کند . باند 5GHz معمولا خلوت تر از باند 2.4GHz می باشد و ظرفیت پذیرش بالایی دارد . با یک پارازیت موجی کوچک می توانید به راحتی به بازی های آنلاین خود بپردازید و همچنین از تماشای ویدئو های آنلاین لذت ببرید . روتر های جفت باند این اجازه را به کاربران می دهند که به برنامه ها و افرادی خاصی که به آن متصل هستند باند ویژه ای را اختصاص بدهد . بدین ترتیب افراد و دستگاه هایی که نیاز بیشتری به باند وسیع تر دارند به راحتی می توانند از آن استفاده بکنند .
به علاوه روتر های سه بانده نیز وجود دارند . این روتر های دارای سه موج هستند که یکی از آنها در باند 2.4GHz و دو تای دیگر در باند 5GHz عمل می کنند . این گونه روتر ها برای خانواده هایی متناسب هستند که همزمان از چندین وسیله مختلف استفاده می کنند و ترافیک شبکه ای بسیار سنگسنی را تجربه می کنند . در این گونه خانواده ها ممکن است تماشای آنلاین ویدئو ، دانلود های نگسن ، انتقال فایل ها و بازی های آنلاین به طور همزمان انجام بشود بنابراین همانطوری که اشاره شد روتر های سه بانده مناسبترین گزینه برای این نوع کاربری می باشند .
پروتکل های وایرلس :
شبکه های Wireless Ethernet برای ارسال و دریافت داده از پروتکل 802.11 استفاده می کنند . دستگاه هایی که از استاندارد های قدیمی 802.11b و 802.11g استفاده می کنند ، در مساله انتقال داده ها به ترتیب در دامنه 11Mbps و 54Mbps با محدودیت هایی مواجه اند و تنها در باند 2.4GHz فعالیت دارند . پر کاربرد ترین پروتوکل Wi-Fi یعنی 802.11n بیشترین امکان را برای جابجایی داده ها فراهم می نماید . این جابجایی دامنه های تا 600Mbps را در برمی گیرد و بر روی هر دو باند 2.4 GHz و 5 GHz فعال است . این مورد از تکنولوژی Multiple Input Multiple Output (MIMO) استفاده می نماید که از چندین آنتن جهت ارسال و دریافت داده ها استفاده می نماید . این آنتن ها در حالت حداکثر دارای چهار مسیر فضایی می شوند که به نوبه ود سبب کاهش ترافیک سنگین در یک مسیر و در نتیجه سبب بالا رفتن کارایی و عملکرد سیستم در ارسال و دریافت داده ها می شوند . اکثر لپ تاپ ها و گوشی های هوشمند و وسایل خانگی با قابلیت اتصال به وای فای ، از 802.11n Wi-Fi استفاده می نمایند و به این ترتیب یک روتر 802.11n برای خانه هایی مناسب تر خواهد بود که تعداد انگشت شماری لوازم خانگی با قابلیت اتصال و دسترسی به اینترنت دارند و دوست دارند تا همه ی این وسایل تنها با یک روتر قدرتمند به اینترنت متصل بشوند . با این وجود اگر شما از وای فای خود برای انتقال داده های بسیار بزرگ استفاده می نمایید و در عین حال چند تلویزیون هوشمند و کنسول های بازی و دستگاه های موبایل و دستگاه های چند رسانه ای هم دارید که به صورت بی سیم متصل می شوند ، قطعا به یک Wi-Fi با آخرین تکنولوژی موجود نیاز خواهید داشت و Wi-Fi های ضعیف تر به درد شما نخواهند خورد .
جدید ترین مدل های Wi-Fi از تکنولوژی 802.11ac بهره می برند که به نوبه خود دارای چندین مزیت برتر نسبت به پروتکل های قبلی می باشد . این مزیت ها عبارت اند از : ارائه پهنای باند وسیع تر کانال ها ( تا حد 160Hz در مقایسه با 40Hz ) ، جریان های فضایی MIMO بیشتر ( تا هشت جریان ) و همچنین دارا بودن تکنولوژی بیم فورمینگ که با استفاده از آن تکنولوژی سیگنال های Wi-Fi به طور مستقیم به دستگاه مورد نظر ارسال می شود و مانند روتر های قبلی به صورت بی هدف در هر مسیری و به صورت بی هدف در هوا پخش نمی شود .
پروتکل 802.11ac همچنین تکنولوژی Multi User-Multiple Input Multiple Output (MU-MIMO) را نیز در خود دارد که با استفاده از این تکنولوژی می توان به طور هم زمان و نه ترتیبی برای تمامی دستگاه های جفت شده پهنای باند مخصوصی اختصاص داد . این دقیقا به این معنی است که در حالت حداکثری تعداد 4 دستگاه می توانند داده در جریان مورد نظر خود را به طور مستقیم از روتر دریافت بکنند ، کاری که در روتر های قبلی باید منتظر می ماندند تا نوبت داده آنها از راه برسد . در کار با MU-MIMO هم روتر و هم دستگاه مورد نظر برای اتصال هر دو بایستی دارای مدار بندی MU-MIMO Wi-Fi باشند . همانطوری که پیش تر هم اشاره شد تنها تعداد انگشت شماری از روتر های MU-MIMO در بازار موجود می باشد و MU-MIMO دستگاه های دارای تکنولوژی MU-MIMO هم محدود به چند نمونه لپ تاپ هستند . البته بایستی دستگاه های سازگار با MU-MIMO بیشتری هم در قسمت گوشی های هوشمند و تلویزیون های هوشمند و سایر دستگاه ها هر چه سریع تر خود را به این تکنولوژی مجهز نمایند .
شما می توانید روتر های 802.11ac را ببینید که دارای برچسب هایی شبیه AC1200 ، AC1750 ، AC 3200 و مشابه آنها می باشند . این امر نظریه های سرعت حداکثری روتر را مشخص می کند . برای مثال : یک روتری که قابلیت دسترسی به حداکثر لینک 450Mbps ممکن در باند2.4GHz  و 1,300Mbps  در باند 5 GHz  را دارد به عنوان یک روتر AC1750 در نظر گرفته می شود . یک روتر سه بانده AC3200 سرعتی معادل 600Mbps در باند 2.4 GHz ارائه می نماید و در باند های5GHz  هم سرعتی معادل 1,300 Mbps عرضه می کند . باید در نظر داشته باشید که روتر ها در دنیای واقعی نرم افزار ها هرگز به این سرعت های حداکثری دسترسی پیدا نمی کنند و اگر هم دسترسی داشته باشند به ندرت اتفاق می افتد . اما گفتنی است که اگر یک کاربری به دنبال عملکرد بالای روتر است ، باید یک روتر با سرعت بالا را انتخاب و خریداری نماید و البته هزینه ای هم که می پردازد به طور طبیعی بیشتر از هزینه روتر های کم سرعت خواهد بود .
ویژگی ها :
روتر های وایرلس با تعدادی ویژگی خاص به بازار می آیند و همانطوری که در مورد همه چیز صادق است در اینجا هم هر چه ویژگی های روتر بیشتر باشد کیفیت بهتری دارد و همچنین هزینه بیشتری هم خواهد داشت . دنبال روتری باشید که حداقل 10/100/1000 گیگا بایت پورت Ethernet داشته باشد زیرا در این صورت این اجاره را به شما خواهد داد که به هر دستگاه سیمی مانند کامپیوتر های خانگی ، درایو های ذخیره ای متصل به شبکه (NAS) و مراکز خودکاری خانه متصل بشوید . داشتن حداقل یک پورت USB باعث خواهد شد که بتوانید به یک پرینتر یا درایو USB متصل بشوید و داده های خود را در داخل شبکه به اشتراک بگذارید اما باز هم اگر تعداد این پورت ها دو تا باشد می توانید هر دو کار را همزمان انجام بدهید . یعنی هم به پرینتر و هم به درایو USB متصل بشوید . به علاوه سعی کنید روتری انتخاب نمایید که بتوان آنتن های آن را از خودش جدا کرد . این مورد در جاهایی به درد می خورد که برای مثال شما قصد داشته باشید تا دامنه تحت پوشش وایرلس خود را افزایش بدهید . حالا افزایش این دامنه به دو صورت می تواند انجام بشود : اولی اینکه این کار را می توانید با تغییراتی در مکان آنتن ها بوجود بیاورید تا دامنه تحت پوشش وایرلس شما بیشتر بشود ، راه دوم هم این است که با مراجعه به بازار و پرداخت هزینه های بالا تعدادی آنتن بهتر و دستگاه های روتر با کیفیت تر تهیه نمایید . البته تهیه چند آنتن و دستگاه ارزان هم می تواند کار شما را راه بیاندازد اما در مورد تغییر مکان آنتن ها که توضیح داده شد هیچ نیازی به پرداخت هزینه اضافی نخواهید داشت . پس دقت کنید که آنتن های روتری که خریداری می کنید جداشونده باشند .
اگر دوست دارید که بتوانید استفاده و کاربری شبکه Wi-Fi خود را نیز کنترل نمایید دقت کنید که روتری که تهیه می کنید دارای ویژگی هایی مانند کنترل اصلی ، گزینه Quality of Service (QoS) و شبکه میهمان نیز باشد . ویژکی کنترل اصلی این امکان را برای شما بوجود می آورد که دسترسی به شبکه را در روز های مشخص و دفعات معین ، برای کاربران خاصی محدود نمایید . این ویژگی به خصوص برای والدینی ایده آل خواهد بود که دوست دارند تا فعالیت های کودکان خود در زمینه هایی نظیر بازی های کامپیوتری آنلاین و فعالیت های آنها در شبکه های اجتماعی را محدود نمایند .
ویژگی شبکه میهمان ( کاربر میهمان ) این است که شما به راحتی می توانید به یک کاربر میهمان هم دسترسی به شبکه بدهید بدون اینکه وی اختیارات اضافی داشته باشد که بتواند آسیب هایی را برای شبکه شما ایجاد نماید . در یک کلام ، شما برای میهمان خود یک شبکه جداگانه ای ایجاد می کنید و این کاربر یک Service Set Identifier (SSID) و رمز ورود خاصی دارد که با مجوز های موجود در شبکه اصلی شما متفاوت است و به دلیل همین تفاوت هم توانایی ورود به شبکه اصلی و ایجاد اختلال در آن را ندارد . این ویژگی به میهمان شما اجازه می دهد که به راحتی به اینترنت متصل بشود و از آن استفاده بکند اما این اجازه را نخواهد داشت که به فایل ها ، پرنت ها و سایر دستگاه های متصل به روتر شما دسترسی داشته باشد .
همچنین با استفاده از ویژگی QoS می توانید در رابطه با اولویت دادن به دستگاه ها و برنامه ها در استفاده از اینترنت برنامه ریزی بکنید و به دستگاه بگویید که کدام موارد در دسترسی به اینترنت در اولویت اصلی قرار دارند . برای مثال : اگر یک از دستگاه های متصل در حال تماشای ویدئویی در سایت Netflix است و هم زمان با آن دستگاه دیگری در حال دانلود یک فایل یا پرینت فایل است ، کاربر می تواند به منظور اجتناب از توقف های متوالی ویدئو در حین پخش و به اصطلاح قطع و وصل شدن آن ، اولویت استفاده از شبکه را به دستگاهی بدهد که در حال تماشای ویدئو می باشد . همچنین از این ویژگی می توان در هنگام انجام بازی های آنلاین نیز استفاده کرد . اختصاص دادن اولویت بالا به کنسول های بازی مانند  XBox One ( به قیمت 369.00 دلار در Groupon ) یا  PlayStation 4 ( به قیمت 264.99 دلار در Amazon ) سبب خواهد شد تا بازی به صورت کامل و بدون وقفه و گرفتگی صدا و تصویر برای کاربر خود قابل اجرا باشد .
تقریبا تمامی انواع روتر های بازه ای از سیستم های امنیتی را برای کاربران خود فراهم می نمایند . یک روتر با Wi-Fi Protected Setup (WPS) این اجازه را به شما می دهد که تنها با فشار دادن یک دکمه دستگاه های سازگار بیشتری را هم به شبکه خود اضافه نمایید . فقط کافی است دکمه WPS موجود بر روی روتر را فشار دهید و سپس همین کلید را در دستگاه مورد نظر هم بزنید تا دستگاه به شبکه شما اضافه بشود .برای اتصال ایمن تر هم می توانید از Wi-Fi Protected Access (WPA یا WPA2 ) استفاده نمایید . Wi-Fi Protected Access نیازمند این است که دستگاهی که قصد ورود به شبکه را دارد با وارد کردن رمز ورود و نام کاربری وارد شبکه بشود . روتر هایی که دارای سطح امنیت WPA-Enterprise هستند سطح بالاتری از امنیت WPA/WPA2 را دارا می باشند اما ، برای تصدیق کردن هر دستگاه جدید یک Remote Authentication Dial-In User Service (RADIUS) نیاز خواهد بود .
تکنولژی مدرن امروزی از تعیین آدرس های IP که به عنوان Internet Protocol version 4 (IPv4) شناخته می شدند استفاده نمی کند و در عوض از جانشین آن یعنی Internet Protocol version 6 (IPv6) استقبال می کند . IPv4 یک تمهید آدرسی 32-bit می باشد که بالاخره ظرفیت آن در زمینه آدرس با توجه به تعداد دستگاه هایی که از طریق آن به اینترنت متصل می شوند به پایان خواهد رسید . IPv6 یک تمهید 128-bit است که آدرس های IP تقریبا نامحدودی را ارائه خواهد کرد . اکثر روتر های امروزی به گونه ای طراحی شده اند که با IPv6 سازگار هستند و می توانند با آن کار بکنند . اما در کل باید کاری کرد که پس از از رده خارج شدن IPv4 دستگاه ها به راحتی بتوانند آن را با IPv6 جایگزین نموده و مورد استفاده قرار بدهند .
قیمت :
مانند هر وسیله ی دیگری قیمت روتر ها هم با توجه به عملکرد و ویژگی هایی که دارند متغییر است . یک روتر تک بانده 802.11n می تواند قیمت هایی بین 25 تا 100 دلار داشته باشد . پس باید در خرید آن دت بکنید . همچنین می توانید یک مدل دو بانده AC1200 هم به قیمت 130 دلار ( که قیمت ناچیزی است ) تهیه نمایید . اما برای خرید یک روتر دو بانده AC2400 مبلغ 250 دلار باید پرداخت بکنید . البته روتر AC2400 دو بانده دارای قابلیت MIMO نیز هست و از این لحاظ برتر از سایرین به حساب مس آید . یک روتر سه بانده AC3200 با تمامی امکاناتی که دارد ، قیمتی معادل 300 دلار دارد . اخیرا روتر های AC2600 MU-MIMO با قیمت 300 دلار در حال گرفتن بازار هستند و کلی از فروش روتر را به خود اختصاص داده اند اما با این وجود روز به روز تولید کنندگان دیگر هم با به روز کردن امکاتنات روتر های خود به این رده از فروش نزدیک می شوند تا انحصار نسبی فروش را از دست روتر های AC2600 MU-MIMO پس بگیرند .
سرعت توانش زمانی ، دامنه های خوب ، تنظیمات و مدیریت آسان ، ویژگی های ثابت و مستحکم و البته قیمت مناسب از جمله مولفه هایی هستند که در تعریف یک روتر خوب دخیل می باشند . 10 مدل روتری که امروزه در همه ی این معیار ها و ملاک ها بالا تر از بقیه هستند در زیر معرفی خواهند شد . هر وقت هم روتر مناسب کار خود را پیدا کردید ، روش های ما را در زمینه تنظیم روتر ، کار کشیدن از آن و بالا بردن سیگنال  Wi-Fi به کار بگیرید .
روتر های پیشنهادی :
D-Link AC3200 Ultra Wi-Fi Router (DIR-890L/R)
قیمت : 309.99 دلار
قیمت در سایت آمازون : 211.99 پوند
D-Link AC3200 Ultra Wi-Fi Router (DIR-890L/R) یک روتر بزرگ سه بانده است که قابلیت های خوبی در عرضه توانش زمانی و سرعت بالای داده ای دارد .
Linksys Smart Wi-Fi Router AC 1900 (WRT1900AC)
قیمت : 279.00 دلار
قیمت در آمازون : 169.99 پوند
Linksys Smart Wi-Fi Router AC 1900 (WRT1900AC) با دستگاه های امروزی که به آن متصل می شوند توانش زمانی ( ظرفیت پذیرش ) بسیار خوبی را ارائه می دهد و در رابطه با دستگاه هایی که در آینده به بازار خواهند آمد نیز سرعت های صرصام آوری ارائه خواهد داد . در این اثنا سفت افزار با قابلیت فلش به نام OpenWRT ، QoS ، ست آپ آسان و عملکرد NAS قدرتمند هم به آن اضافه می شوند .
Asus RT-AC68U Dual-band Wireless-AC1900 Gigabit Router
قیمت : 199.99 دلار
قیمت در سایت PC World : 149.99 پوند
Asus RT-AC68U Dual-band Wireless-AC1900 Gigabit Router یک سیستم بسیار عالی و کارآمد می باشد و نشان می دهد که تکنولوژی 802.11ac شرکت ایسوس نسبت به زمان ارائه RT-AC66U که دستگاه ضعیف تری بود ، پیشرفت های قابل ملاحظه ای داشته است . با وجود اینکه این نوع روتر در بین مدل های 802.11ac یک شاهکار به حساب می آید اما با این وجود کاربران 802.11n-only ادعا می کنند که تفاوت چندانی بین این مدل و نمونه قبلی آن به چشم نمی خورد .
D-Link WiFi AC750 Portable Router and Charger (DIR-510L)
قیمت : 119.99 دلار
قیمت در سایت آمازون : 74.99 دلار
D-Link WiFi AC750 Portable Router and Charger (DIR-510L) یک روتر دستی مسافرتی قابل حمل است و این امکان را برای شما فراهم می کند که در مواقع لزوم با استفاده از هات اسپات ، اینترنت سیمی و اتصالات ساده یک شبکه وایرلس فوری ایجاد نمایید . همچنین این دستگاه را می توان به عنوان شارژر همراه موبایل نیز به کار برد زیرا دارای قابلیت شارژ تلفن همراه هم می باشد .
Netgear Nighthawk X6 AC3200 Tri-Band WiFi Router
قیمت : 299.99 دلار
قیمت در Dell : 299.99 دلار
Netgear Nighthawk X6 AC3200 Tri-Band WiFi Router شروعی شگفت انگیز محسوب می شود زیرا توانسته است مفهوم سه بانده بودن را با کنترل دستگاه های وایرلس چندتایی روی یک شبکه سیگنال به اثبات برساند .
Asus RT-AC3200 Tri-Band Router
قیمت : 299.00 دلار
قیمت در سایت آمازون : 199.98 پوند
Asus RT-AC3200 Tri-Band Router دستگاه غول پیکری است که دارای طراحی آینده نگرانه وشش عدد آنتن قابل تنظیم می باشد . Asus RT-AC3200 Tri-Band Router یک دستگاه مستحکمی است که در باند 5GHz فعالیت دارد و دارای برخی ویژگی های منحصر به فرد نیز هست اما ، عملکرد انتقال فایل در آن می توانست بهتر از اینها باشد و البته باید گفت که قیمت آن هم بالا است .
Linksys AC3200 Tri-Band Gigabit Smart Wi-Fi Router (EA9200)
قیمت : 299.99 دلار
قیمت در سایت آمازون : 185.49 دلار
Linksys AC3200 Tri-Band Gigabit Smart Wi-Fi Router (EA9200) سریعترین ظرفیت پذیرش را که تا به حال وجود داشته است را در باند 5GHz ارائه می نماید . این دستگاه یک پهنای مرزی حداکثری هم دارد که می توان آن را با یک نرم افزار گوشی همراه ویا یک عملیات Web مدیریت نمود ، اما این روتر زیبا ارزان هم نیست و کسی که عاشق آن بشود باید بهای آن را نیز بپردازد .
Linksys EA8500 Max-Stream AC2600 MU-MIMO Smart Wi-Fi Router
قیمت : 279.99 دلار
قیمت در Pixmania : 199.99 پوند
Linksys EA8500 Max-Stream AC2600 MU-MIMO Smart Wi-Fi Router برای ارائه ظرفیت پذیرش سریع و همزمان باند 5GHz به دستگاه های متنوع ، از به روز ترین تکنولوژی وایرلس بهره می برد .
Linksys WRT 1200AC
قیمت : 149.99 دلار
قیمت در سایت آمازون : 121.38 دلار
این روتر Linksys WRT 1200AC به عنوان یک روتر دو بانده 802.11ac نسبتا ارزان شناخته می شود که نسبت به همتایان خود قیمت مقرون به صرفه تری دارد . این روتر ویژگی هایی دارد که به کمک آنها توانسته است در تست های به عمل آمده از آن ، در انتقال سریع فایل ها و عملکرد مناسب در 5GHz نمرات قابل قبولی بگیرد .
Tenda AC1900 Wireless Dual Band Router AC15
قیمت : 129.99 دلار
قیمت در سایت آمازون : 95.00 دلار
Tenda AC1900 Wireless Dual Band Router AC15 قیمتی دارد که بسیار منطقی به نظر می رسد و از ویژگی های آن می توان به دارا بودن عملکرد مناسب ظرفیت پذیرش در باند  5GHz اشاره کرد ، همچنین کنسول های جامع مدیریتی نیز از ویژگی های این روتر می باشند .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر