نوت بوک > عرضه G752 نوت بوک قدرتمند ایسوس از سری جمهوری گیمرها

نوت بوک > عرضه G752 نوت بوک قدرتمند ایسوس از سری جمهوری گیمرها


به نقل از اورکلاکینگ هیروز(مرجع اورکلاک و سخت افزار ایران): کمپانی Asus پیشرو در زمینه تولید مادربرد، کارت گرافیکی و نوت بوک های گیمینگ محصول جدید خود با عنوان G752 را از سری محبوب و قدرتمند جمهوری گیمرها (ASUS Republic of Gamers) معرفی و عرضه کرد. این نوت بوک گیمینگ قدرتمند از ششمین نسل پردازنده های کمپانی اینتل  با عنوان Skylake بهره برده و تراشه گرافیکی قدرتمند GeForce GTX 980M از کمپانی nVIDIA نیز آن را همراهی می کند.

ROG G752 از طراحی چشم نوازی همراه با ترکیب رنگ و پوشش تیتانیوم و مسی بهره می برد، علاوه بر این سیستم خنک کننده جدید کمپانی ایسوس نیز با نام 3D Vapor Chamber وظیفه خنک سازی و دفع حرارت این نوت بوک قدرتمند را بر عهده دارد. کیبورد منحصربفرد همراه با نور پس زمینه و همچنین قابلیت ارتقا به 64 گیگابایت حافظه پرسرعت DDR4 از دیگر ویژگی های کلیدی و بارز نوت بوک G752 می باشد. ROG G752 از سیستم عامل ویندوز 10 بطور پیش فرض بهره می برد و همراهی نسل جدید پردازنده های اینتل با تراشه گرافیکی قدرتمند GeForce GTX 980M باعث می گردد تجربه ای خیره کننده از بازی را لمس کنید. همان طور که اشاره گردید نوت بوک G752 از نسل جدید حافظه های سریع DDR4 بهره می برد که نسبت به حافظه های DDR3 شاهد افزایش بازدهی به میزان 30 درصد و افزایش سرعت به میزان 20 درصد می باشیم.

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر