فولکس واگن از کارت های هدیه برای آرام کردن صاحبان موتور های دیزلی عصبانی استفاده می کند

فولکس واگن از کارت های هدیه برای آرام کردن صاحبان موتور های دیزلی عصبانی استفاده می کند


با رسوایی اخیر شرکت فولکس واگن مشتریان این اتومبیل ها به شدت کاهش یافته اند. برای حل این مشکل شرکت فولکس از کارت های هدیه برای راضی نگاه داشتن مشتریانش استفاده می کند.چندماه اخیر بسیار برای فولکس واگن سخت بوده است. مردم امریکا خوشحال نیستند، ادارات دولتی خوشحال نیستند،حتی صاحبان فعلی فولکس واگن نیز خوشحال نیستند.


این تاثیر منفی که رسوایی اخیر شرکت داشته است باعث شده که فروش آن ها به شدت کاهش یابد. اما این موضوع حتی صاحبان فعلی اتومبیل های فولکس واگن را نیز تشویق می کند که دفعات بعدی از شرکت های دیگر اتومبیل خریداری کنند. فولکس واگن قصد دارد که یک برنامه صاحب احتباس پیاده کند. این شرکت قصد دارد که دو کارت هدیه به صاحبان اتومبیل بدهد. اولی به ارزش 500 دلار است که هرجا می توان از آن استفاده کرد، دومی حداقل 500 دلار است که در نمایندگی های فولکس واگن می توان از آن استفاده کرد. با این پول می توان در رستوران های شیک تا مدتی شام خوب خورد، اما این که آیا این موضوع واقعا می تواند باعث شود که این افراد مساله رسوایی را فراموش کنند کمی بعید به نظر می رسد.

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر