عکس های برتر هفته : نمایشگاه اتو شو 2015 لوس آنجلس

عکس های برتر هفته : نمایشگاه اتو شو 2015 لوس آنجلس

لامبورگینی هاریکین  2016LP 580-2

زمانی که بازدید از نمایشگاه اتو شو 2015 لوس آنجلس تمام شد زمان آن رسید که چادر از روی چند ستاره نمایشگاه کنار زده شود . یکی از ماشین هایی که توجه افراد زیادی را به خود جلب کرد ، خودرو محور عقب لامبورگینی هاریکین LP 580-2  بود . آنچه طرحان با استفاده از رنگ و چند تغییرات جزیی به دست آورده بودند ، یک شاهکار به تمام معنا محسوب می شد .

فیات 124 اسپایدر 2017

ZOKAIEE375

یکی دیگر از خودرو های محبوب این نمایشگاه ، فیات 124 اسپایدر بود . اگرچه این خودرو بر روی پلت فرم مزدا میتا MX-5 ساخته شده است تفاوت هایی با آن دارد . اندازه بزرگ تر ، فضای داخلی زیبا تر و موتور قدرتمند تر از جمله این تفاوت ها می باشند . فیات 124 را با رنگ سفید به نمایشگاه فرستاد .

لینکلن 2017MKZ

ZOKAIEE376

یکی از سورپرایزهای بزرگ نمایشگاه اتو شو لوس آنجلس ، لینکلن MKZ  بروز شده بود . این خودرو از نظر ظاهر تغییرات زیادی به خود دیده است . لینکلن MKZ با یک موتور خورجینی شش سیلندر 400 اسب بخاری مجهز به دو توربوچارجر در نمایشگاه حضور یافت . ظاهر این خودرو بیشتر شبیه به مدل کانتیننتال کانسبت می باشد که سال پیش از آن رونمایی شد .

بیوک لا کروز

ZOKAIEE377

بیوک با مدل کاملا جدید لاکروز در نمایشگاه لوس آنجلس حاضر شد . این خودرو بعنوان یک مدل مفهومی در نمایشگاه قدم گذاشت و قرار نیست به مرحله تولید انبوه برسد .


مرسدس بنز  2017SL 450

ZOKAIEE378

مرسدس سرانجام دستی به سر و روی خودروهای کلاس SL کشید . خودرو موجود در نمایشگاه بر خلاف مدل اولیه که ظاهری زمخت داشت با ظاهری اسپرت و شیک شبیه به ظاهر خودروهای اسپرت GT ای ام جی مرسدس به نمایشگاه آمده بود . خبر خوب این است که این خودرو تنها از نظر ظاهری مورد تغییر قرار نگرفته است. مرسدس ، SL 450 جدید را با یک گیربکس جدید اتوماتیک 9 سرعته قدرتمند به نمایشگاه فرستاده بود .

هوندا سیویک کوپه 2016

ZOKAIEE379

هوندا نسل دهم مدل سیویک را با بدنه ای کوپه به نمایشگاه فرستاد . این خودرو قرار است در ماه مارس سال 2016 ( 11 اسفند تا 11 فروردین ) به بازار عرضه شود . هوندا در نظر دارد بعد از وارد کردن مدل پایه این خودرو ، مدل های هاچ بک 5 در ، اسپرت Si و Type R را به بازار بفرستد .

اینفینیتی   2017QX30

ZOKAIEE380

یکی دیگر از خودروهای جدید دیگر نمایشگاه ، اینفینیتی QX30 بود . اینفینیتی در نظر دارد این خودرو دو رگه کامپکت را به همراه مدل Q30 از سه ماهه دوم سال 2016 به بازار بفرستد .

سدان کانسپت سوبارو ایمپرزا

ZOKAIEE381

سوبارو خودروسازی می باشد که خودروهای مفهومیش تفاوت زیادی با خودروهای ساخته شده اش دارند . بیشتر طرفداران این شرکت امیدوارند که مدل جدید ایمپرزا تفاوت زیادی با مدل مفهومی این خودرو نداشته باشد زیر ایمپرزا کانسپت طراحی واقعا زیبایی داشت . این سازنده امسال با مدل سدان ایمپرزا و یک مدل کانسبت جدید در اتو شو لوس آنجلس قدم گذاشت .

پورشه کیمن GT4 کلوپ اسپرت

ZOKAIEE382

پورشه از یک کیمن جدید با نام کلوپ اسپرت رونمایی کرد . این خودرو به طور انحصاری برای موتور اسپرت ساخته شده است . کیمن جدید 165,000 دلار قیمت دارد و برای حضور در رقابت های FIA GT4 طراحی شده است . شباهت زیادی بین این خودرو و مدل جاده ای کیمن یافت می شود اگرچه که مدل اسپرت از یک گیربکس دو کلاچه بهره می برد .

آلفارومئو 2017Quadrifoglio

ZOKAIEE383

خودرو مورد علاقه سران نمایشگاه ، آلفارومئو جولیا Quadrifoglio بود . Quadrifoglio سرانجام به وطن خود رسید ، اطلاعات زیادی در مورد این خودرو منتشر شده است . مدل پایه جولیا 276 اسب بخار قدرت دارد اما توان مدل کوادریفوجیلیو 505  اسب بخار می باشد .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر