حمایت x-box one از تکنولوژی Miracast

حمایت x-box one  از تکنولوژی Miracast

بروز رسانی خرداد ماه ایکس باکس وان از تکنولوژی Miracast پشتیبانی می کند.
آن زمان از ماه فرا رسیده و برای اولین بار ایکس باکس وان به روز رسانی های مهمی دریافت کرده است، مواردی که طراحی شده اند تا تجربه ی بین برنامه ی ایکس باکس ویندوز 10 و کنسول را ارتقا دهد. نه تنها آن، بلکه این بروزرسانی خصوصیات جدیدی را مثل پشتیبانی Miracast به ارمغان آورده است.

لیستی از جنبه هایی که به زودی به کنسول اضافه می شوند:

تلویزیون بی سیم برای آمریکا و کانادا. اوایل این ماه، پیش دید تنظیم کننده ی بی سیم برای آمریکا و کانادا منتشر شد.

سوییچ برق برای روشن و خاموش کردن از اسمارت گلس ایکس باکس وان. نسخه ی بتای برنامه ی اسمارت گلس ایکس باکس وان برای ویندوز، ویندوز فون و اندروید بروز رسانی می شوند تا به کاربر اجازه دهند ایکس باکس را روشن و خاموش کند.

برنامه ی نمایش بی سیم. برنامه ی نمایش بی سیم را امتحان کنید تا عکس ها ی ذخیره شده روی تلفن را روی ایکس باکس وان نمایش دهید، یا محتوای ویدیویی محافظت نشده را از کامپیوتر شخصی به ایکس باکس انتقال دهید.

وضعیت قابل انتخاب توسط کاربر برای برق. وضعیت دلخواه برای برق انتخاب کنید، دایماً روشن یا وضعیت ذخیره ی انرژی.

پیام های صوتی. توانایی ارسال و دریافت پیام های صوتی ازبرنامه ی پیام های ایکس باکس وان، در پیش دید این ماه ادامه دارد.

متاسفانه، به جنبه ی انتقال بازی ، که اجازه می دهد بازی های ایکس باکس روی کامپیوتر شخصی اجرا شوند، اشاره ای نشده است. البته بزرگترین قابلیت اضافه شده، پشتیبانی از انتقال Miracast، یا همان گونه که مایکروسافت آن را می نامد، برنامه ی نمایش بی سیم، می باشد. این قابلیت انتقال محتوا به ایکس باکس وان را بسیار آسان و قابل دسترس از بسیاری دستگاه های دیگر می کند.

برخی از این جنبه ها هم اکنون برای موارد پیش دید قابل دسترس اند اما باقی مانده ی آن ها احتمالاً زمانی پس از ساخت راه اندازی می شوند.

همچنین حتماً بدنبال بروزرسانی های عدیده ی برنامه ی ایکس باکس ویندوز 10 باشید.

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر