ویژگی حالت Enterprise در اینترنت اکسپلورر 11 ارتقا خواهد یافت

ویژگی حالت  Enterprise در اینترنت اکسپلورر 11 ارتقا خواهد یافت


امروز مایکروسافت اعلام کرده است که می خواهد ویژگی حالت Enterprise را در اینترنت اکسپلورر ارتقا دهد و به زودی آن را آپدیت کند.اینترنت اکسپلورر مرورگر بسیار محبوبی نیست اما هنوزهم در سراسر دنیا کاربران بسیاری دارد.

با انتشار ویندوز 10،مایکروسافت همگام با تغییراتی که در بخش های مختلف از جمله استور و طراحی و اپلیکیشن ها داده بود،مرورگر ازه ای را هم معرفی کرد که مایکروسافت اج نام دارد و به صورت پیش فرض مرورگر اول ویندوز 10 است که کارایی آن بی شک از مرورگر کهنسال اینترنت اکسپلورر بهتر و جذاب تر است.در بیش تر نظراتی که تا کنون در مورد اج منتشر شده است،کاربران ویندوز 10 از مایکروسافت اج لذت می برند و ان را دوست دارند.اما هنوز هم بسیاری از کاربران در سراسر دنیا به خصوص کاربران تجاری از اینترنت اکسپلورر استفاده می کنند.مایکروسافت اعلام کرده است که می خواهد کاربران تجاری این مرورگر به استفاده ازاین مرورگر ادامه دهند و مایکروسافت آن ها را حمایت خواهد کرد و کاربران می توانند از اپلیکیشن های تحت وب آن ها برای نسخه های قدیمی تر اینترنت اکسپلورر ساخته شده اند ادامه دهند.

حالت Enterpise یک ویژگی در اینتر نت اکسپلورر است که به کاربران اجازه می دهد تا از برنامه های کاربردی وب در نسخه های قدیمی اینترنت اکسپلورر استفاده کنند. این ویژگی به کاربرانی که بنا به دلایلی مجبور به استفاده از نسخه ی 8 اینتر نت اکسپلورر می باشند ، کمک خواهد کرد تا از برنامه های کاربردی روی نسخه ی جدیدتر ، بهره مند شوند.با ارتقا دادن این ویژگی،در حالت تجاری از پورت HTTP،پشتیبانی خواهد شد که قبلا این ویژگی وجود نداشت.برای استفاده این ویژگی در ویندوز 7 و 8.1 شما نیاز دارید که نسخه آپدیت تجمعی اینترنت اکسپلورر 11 و یا جدیدتر را نصب کنید.مایکروسافت اعلام کرداین مرورگر از این پس از اپلیکیشن تحت وب Compatibility Lab Kit پشتیبانی خواهد کرد. پلیکیشن Lab Kit به همراه VMs برای ویندوز 7 سرویس پک 1 نسخه اینترپرایز و ویندوز 10 نسخه اینترپرایز عرضه خواهد شد.برای کاربران تجاری یا بیزینسمن ها که می خواهند ویندوز خود را به ویندوز 10 آپگرید کنند ولی هنوز هم به اینترنت اکسپلورر 11 احتیاج دارد ویژگی خوبی در نظر گرفته است پس آن ها می توانند به راحتی ویندوز خود را آپگرید کنند.زمانی که اینترنت اکسپلورر توانایی باز کردن وب سایت مدرن و حرفه ای را نداشته باشد،به طور خودکار با مایکروسافت اجرا خواهد شد.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر