مایکروسافت لیست چاپ گرهایی که از ویندوز 10 موبایل پشتیبانی می کنند را منتشر کرد

مایکروسافت لیست چاپ گرهایی که از ویندوز 10 موبایل پشتیبانی می کنند را منتشر کرد


مایکروسافت طی اعلامیه ای رسمی لیستی از چاپگرهایی را که ویندوز 10 موبایل از آن ها پشتیبانی می کند را منتشر کرده است.ویندوز 10 مایکروسافت چند ماه است که به طور رسمی منتشر شده و از ویژگی های خوبی برخوردار است و ورژن موبایل آن به زودی منتشر خواهد شد.

چند روزی است که خبرهای مربوط به ویندوز 10 موبایل بیش تر شده ند و حاکی از آن است که به زمان انتشار این سیستم عمل نزدیک تر می شویم.ویندوز 10 موبایل از پرینترهای اپلیکیشن های یونیورسال پشتیبانی می کند.در ویندوز 10 تنها پرینت گرفتن از طریق شبکه ی وای فای امکان پذیر می باشد USB را ساپورت نمی کند. ویندوز 10 موبایل از یک مدل بدون درایور، برای پرینترهای که از PCLm PWG Raster, Open XPS, MS XPSپشتیبانی می کنند،پرینت می گیرد.ویندوز 10 موبایل از بیش از 1900 پرینتر پشتیبانی می کند و امکان دارد این رقم بیش تر هم بشود.کاربران نمی توانند درایورها را خودشان نصب کنند.حالا مایکروسافت لیست اسامی این پرینترها را که ویندوز 10 موبایل از آن ها پشتیبانی خواهد کرد را منتشر کرده است و این لیستی مطئنا به تدریج آپدیت می وشد و پرینترهای بیش تری در آن جای خواهند گرفت.در این لیست پرینترهای معروفی مانند کانون،اچ پی،کونیاک،ساوین،سامسونگ و توشیبا دیده می شود.لیست کامل را می توانید از طریق لینک زیر مشاهده کنید.گفته ها حاکی از آن است  که ویندوز 10 موبایل به زودی منتشر خواهد شد و وِیژگی کانتینیوم  و ترکیب آن با پرینترها به طور حتم امکان جذابی برای کاربران ویندوز 10 خواهد بود.

لیست پرینترها

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر