Asustek تعداد 5 میلیون گوشی هوشمند را در اندونزی به فروش می رساند .

Asustek تعداد 5 میلیون گوشی هوشمند را در اندونزی به فروش می رساند .


Jerry Shen مدیر کل شرکت Asustek Computer در طی جشنواره رونمایی از گوشی های هوشمند ZenFone در جاکارتای اندونزی که در 19 نوامبر برگزار شد اظهار داشت که شرکت Asustek Computer تعداد 5 میلیون از گوشی های سری ZenFone خود را به صورت عمده به فروش رسانده است . این جشنواره در سال 2014 برگزار شد .وی همچنین اعلام کرد که علاوه بر فروش 5 میلیونی گوشی های سری ZenFone ، این شرکت تعداد 13 میلیون نمونه از این گوشی های هوشمند را نیز در جنوب شرق آسیا به فروش رسانیده است .


Shen  همچنین اضافه می کند باید گفت که در مورد بازار های فروش موجود در اندونزی اخیرا تولید کنندگان بومی واردکار شده اند و OEM مسئولیت تولیدات را بر عهده گرفته است اما با این وجود به دلیل افزایش روز افزون میزان فروش و نیاز به ارائه محصولات با کیفیت ، ODM Arima Communications تایوانی نیز وارد کار شده است و در سال 2016 شروع به تولید گوشی های هوشمند سری ZenFone در اندونزی خواهد کرد .
Arima در حال ایجاد یک کارخانه تولید گوشی در اندونزی می باشد . این شرکت کارخانه مذکور را با سرمایه 50 میلیون دلاری و با همکاری کانال های فروش موبایل بومی مانند Tiphone Mobile انجام خواهد داد . با شروع فعالیت این کارخانه و تولید 300000 عدد گوشی و محصولات جانبی در سال 2016 ، این کارخانه همانطور که در مورد تولید گوشی برای Asustek ، Sony Mobile Communications ، LG Electronics و سایر مارک های بین المللی فعالیت خواهد داشت ، شروع به تولید گوشی های برند Tiphone نیز خواهد کرد .
Asustek از Intel و Qualcomm هم اقتباس هایی داشته است که پلتفرم گوشی های هوشمند ZenFones را تا 80 درصد پشتیبانی می نمایند و همچنین از MediaTek نیز در 20 درصد باقیمانده کمک گرفته است . برای آماده شدن گوشی های ZenFones در سال 2016 ، شرکت Asustek از آخرین مدل های پلتفرم اینتل کمک می گیرد و نیز از MediaTek در 20 در صد کل کالا استفاده می کند . متناسب کردن کالا با Qualcomm هم به این منظور است که این محصول بتواند در سال 2015 بالاتر از رقیبان خود قرار بگیرد.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر