دوربین امنیتی فیلر

دوربین امنیتی فیلر


ارائه¬ی کیفیتی بی¬نظیر و حرفه¬ای از دوربین امنیتی خانگی و چندکاره¬ی Flir FX شرکت Flir  در خطاب به متقاضیان و طرفداران امنیت و تجهیزات صنعتی، نوید یک فن¬آوری جدید و احتمالاً با تصویربرداری حرارتی را داد که با توجه به حرارت بدن سارقان، مکان آنها نشان می دهد.امروز شرکت Flir  اعلام کرد که دوربین امنیتی خانگی Flir را روانه¬ی بازار کرده است، با این توضیح که متاسفانه دوربین Flir  عرضه شده قابلیت تصویر برداری را ندارد ولی روشی جدید را برای بازدید صحنه¬ی جرم ارائه می¬دهد.


یکی از رایج¬ترین مشکلات دوربین¬های امنیتی این است که بایستی با تماشای تمام صحنه¬های فیلم¬های ضبط شده، صحنه¬ی جرم مورد نظر را بیابیم. بعنوان مثال شما یک فیلم چند ساعتی را باید بارها جلو و عقب ببرید به منظور اینکه 10 ثانیه¬ی ضبط شده از شواهد مهم صحنه¬ی جرم یا سرقت مانند: لحظه¬ی ورود یک سارق به منزل و سرقت از آن و یا لحظه¬ی دزدیدن دوچرخه¬ی شما از حیاط خلوت خانه را بیابید و این کار مستلزم صبر و حوصله¬ی ¬زیاد و چشمانی دقیق و تیزبین می¬باشد
جان دیستلزویگ از بخش امنیتی VP در شرکت Flir، هفته¬ی گذشته بطور خلاصه اظهار داشت:"ما مشکل مرتبط با ویدئوهای طولانی مدت را حل خواهیم نمود و فن¬آوری چشمگیر و منحصر به فردی را به منازل عرضه خواهیم کرد. دوربینی صنعتی در ابعاد متوسط  به همراه یک کارت  MicroSD و یک باتری کمکی که می¬تواند بدون نیاز به اینترنت تا سقف 4 ساعت عمل نماید، را  به بازار ارائه می¬نماییم."

flir-fx-indoor-100577673-large


راه حل ارائه شده¬ی این شرکت،  RapidRecapنام دارد و شما را قادر می¬سازد فیلم ضبط شده¬ی یک شبانه روز را در عرض چند دقیقه تماشا نمایید و تمام رویدادهای حرکتی ضبط شده در یک فیلم را بصورت یک کلیپ مجزا ارائه می کند. برای مثال فرض کنید دزدی بسته¬ای را از ایوان شما می¬رباید. جهت کشف این صحنه¬ی جرم،  شما نیاز دارید که کل فیلم را از قسمتی که نامه رسان بسته را پشت درب منزل شما می¬گذارد تا زمانیکه نامه رسان بعدی برای شما نامه می¬آورد و بعد از آن سرو کله¬ی سارق پیدا می¬شود را مشاهده نمایید، که مستلزم تماشای چندین ساعت صحنه¬های بیهوده می¬باشد. اما توسط این فن¬آوری شما قادر خواهید بود هر سه نفر و هر شخص دیگری که احتمالاً از جلوی دوربین شما گذشته است را در یک زمان و در عرض چند دقیقه مشاهده نمایید.همچنین توسط این دوربین قادر خواهید بود که زمان عبور هر فرد را ردیابی نمایید. مشاهده¬ی این فن¬آوری از توضیح آن راحت¬تر است و نمونه¬هایی از ویدئوهای گرفته شده توسط Flir FX  از اینجا قابل رویت می¬باشد.
دقت تصاویر این دوربین p1080 می¬باشد و داده¬های خود را بر روی کارتMicroSD   با 8 گیگابایت حافظه، ذخیره می¬کند ( شکاف کارت حافظه¬ی MicroSD تا حداکثر 64 گیگابایت مطابقت دارد). دوربین، کلیپ¬های گرفته شده را بر روی سرور بارگذاری شده¬ی Flir  از طریق شبکه¬ی Wi-Fi ، آپلود می¬کند. بنا به نظر کاربران، فیلم-هایRapidRecap این کلیپ¬ها، بر روی سرور درج شده، که بنظر فوق¬العاده می¬آید. به زودی با نصب دوربین Flir FX های خانگی، از کیفیت این فن¬آوری جدید در دنیای واقعی آگاه خواهیم شد.
لنز دوربین مذکور مجهز به زاویه¬ی 160 درجه و مادون قرمز LED می¬باشد که می¬تواند در یک محیط تاریک حداکثر تا 33 فوت را تصویربرداری کند. با صرف هزینه¬ی 200دلار دوربین مجهز به درجه¬ی حفاظتی(IP66) برای استفاده در فضای باز و با 60 دلار دوربین ضدآب ورزشی و با 50 دلار دوربین قابل نصب بر روی داشبورد را می¬توان دریافت نمود. دوربین فضای باز، مجهز به LED قدرتمندی می¬باشد که دید این دوربین را در شب حداکثر تا فاصله¬ی 65 فوت افزایش می¬دهد.شرکت Flir دوربین اصلاح شده¬ی فضای باز Flir FX را به قیمت 250دلار به مشتریان خود عرضه می¬نماید.

flir-fx-lifestyle-sportcase-bike-100577675-large


همانند سایر محصولات مشابه، تنها با پرداخت یک قسط می¬توانید از امکانات دوربین Flir FX بهره¬مند گردید. دوربین مذکور، برخلاف بسیاری از رقبای خود، سرویسی رایگان برای ذخیره¬سازی تصاویر حرکتی که تا 48 ساعت قبل برمی¬گردد را ارائه می¬دهد و شما را قادر به ساخت سه عدد RapidRecap در هر ماه می¬نماید. خدمات    Flir Cloud Plusشامل هفت روز ذخیره¬سازی و ارائه¬ی تعداد نامحدودی RapidRecap در هر ماه با صرف هزینه¬ی 10دلار می¬باشد( دوربین¬های جدید با خدمات یک نسخه¬ی آزمایشی و رایگان 30 روزه عرضه می¬گردند) و اگر حافظه¬¬ی بارگذاری بیشتری مورد نیاز باشد با Flir Cloud Premium از حافظه¬ی بارگذاری 90روزه با قیمت 20دلار در ماه بهره¬مند گردید.
شرکت Flir هم¬اکنون در حال جمع¬آوری پیش سفارشهای درخواستی برای دوربین Flir FX می¬باشد و انتظار می¬رود تا اواسط ماه آپریل، اقدام به برآوردن این سفارش ها کنند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر