نمایش گوشی های گلکسی J1 مینی و گلکسی J1 نسخه 2016

نمایش گوشی های گلکسی J1 مینی و گلکسی J1 نسخه 2016


سامسونگ در حال کار کردن بر روی گوشی های مختلف است که در سری های گلکسی A، گلکسی J و دیگر سری ها قرار دارند. امروز دو گوشی به صورت آنلاین نمایش داده شده اند. گلکسی J1 مینی که در GFXBench نمایش داده شده و جانشینی برای گلکسی J1 که توسط FCC مجوز گرفته است.


GFXBench ویژگی های گوشی گلکسی J1 مینی را هم فاش کرده است. این گوشی که دارای شماره مدل SM-J105F می باشد، یک صفحه نمایش 4.3 اینچی و رزولوشن 480 در 800 دارد. سیستم روی تراشه آن Spreadtrum SC8830 است که شامل پردازنده چهار هسته ای 1.5 گیگاهرتزی، رم یک گیگابایتی، حافظه 8 گیگابایتی است. دوربین اصلی این گوشی، 5 مگاپیکسل است و اندروید 5.1 لولی پاپ بر روی آن اجرا می شود.
جانشین گوشی گلکسی J1 نیز، نسخه 2016 آن است که یک صفحه نمایش 4.5 اینچی، تراشه اکسینوس 3475 با پردازنده چهار هسته ای 1.3 گیگاهرتزی، رم یک گیگابایتی، حافظه 4 گیگابایتی، دوربین 5 مگاپیکسلی پشت و یک دوربین 2 مگاپیکسلی جلو دارد. سیستم عامل این گوشی نیز اندروید 5.1 لولی پاپ می باشد.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر