استفاده از Gangnam style در کنفرانس علوم کامپیوتر

استفاده از Gangnam style در کنفرانس علوم کامپیوتر


زمانی که در کنفرانس علوم کامپیوتر از Gangnam style استفاده شوده چه اتفاقی می افتد؟کسانی هستند که برای اکتشافات عجیب و غریب جایزه نوبل  بدلی دریافت می کنند. در کنفرانس کامپیوتر سال 2015 در شهر سئول که این هفته برگزار شد هیچ کمبودی در برنامه ها و مفاهیم وجود نداشت.یک موسسه المانی به نام پلتنز هسو در یک صفحه نمایش گوشی هوشمند یک قسمت مکانیکی با مکانیزم قیچی ساخت که حدود 13 سانتی متر ارتفاع دارد.


محققان ژاپنی در پکن در مورد یک مقاله مغناطیسی اینگونه نوشتند: Fluxpaper یک پروژه است که لایه های بسیار نازک مغناطیسی را در انواع مختلف کاغذ یا کاغذ پرینتر برای ارسال آن ، میچسباند. ابتدا میتوان به طور خودکار ورق کاغذ را در یک قفسه تمیز گذاشت و بعد میتوان یادداشتی را به کمک تخته سفید و آهنربای مکانیکی در اطراف آن به حرکت در آورد. این باعث میشود یادداشت خودش اطراف تخته سفید حرکت کند. هنگامی که یادداشتی نیازنیست تخته سفید به طور خودکار آنها را در یک سبد کوچک که در زیر آن قرار دارد رها میکند. این اختراعی بسیار شسته رفته و تمیز است. این فن آوری حتی می تواند دست خط شما را برای یک گوشی هوشمند به اشتراک بگذارد(دست خط خودتان را برای گوشی هوشمند بفرستد)
دیگر محققان ژاپنی معتقدند این تکنولوژی ممکن است امنیت شغلی کارمندان را به خطر بیندازد. این دستگاه در امریکا حدود 100 دلار به فروش می رسد. بیش از 10 روز حدود 40 عدد از این دستگاهها به فروش رفته است و این بسیار قابل توجه است. محققان دانشگاه استرالیا معتقدند  این تکنولوژی می تواند انگیزه خوبی برای مردم باشد.
پروژه دیگری به نام Edipulseاز همین موسسه می باشد. کاربران ، مانیتور ضربان قلب را می پوشند و به باشگاه ورزشی میروند. سنسوری که به یک دستگاه چاپ 3D متصل است باعث میشود که شما در زمان ورزش چندین برابر حالت عادی تحرک داشته باشید و کالری بیشتری بسوزانید.
در پروژهای به نام lisen tree  در آزمایشگاه  MIT  از طریق درخت Ficusبرای تلفن همراه یک ثبت نام کنفرانس ایجاد می شود. بدین صورت که با اتصال یک ترانسفورماتور متصل به پایه درخت شما صداهای مختلف را از تنه و شاخه های آن می شنوید. حتی کسانی که به درخت Ficusتکیه می زنند و گوش خود را به پوست درخت می چسبانند می توانند صداهای مختلفی از محیط های طبیعی یا غیر طبیعی بشنوند.
خواننده کره ای psy نیز که Gangnam style  را اجرا کرده است از این روش استفاده کرده . psy با این روش در video you tube خود بیش از 2 میلیارد بازدید کننده داشته است.
هرگز یک تکنولوژی را برای رسیدن به پیشرفت و مشهور شدن دست کم نگیرید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر