استفاده دو گوشی Vivo X6 و X6 پلاس، از تراشه مدیاتک با پردازنده ده هسته ای

استفاده دو گوشی Vivo X6 و X6 پلاس، از تراشه مدیاتک با پردازنده ده هسته ای


گفته می شود که گوشی های Vivo X6 و Vivo X6 پلاس، با مجموعه تراشه مدیاتک هلیو X20 قدرت می گیرند. این مجموعه تراشه MT6797 است که شامل یک پردازنده ده هسته ای می باشد. امروز، سایت Weibo در چین، تیزری برای این دو گوشی نمایش داد که نشان می داد هر دوی این گوشی ها با تراشه هلیو X20 قدرت می گیرند. در این تیزر قابلیت اتصال 4G LTE نیز برای گوشی ها نوشته شده بود.


به نظر نمی رسید که هلیو X20 تا سه ماهه اول سال آینده در هیچ گوشی پیدا شود، بنابراین معرفی این دو گوشی در نه آذر تنها تبلیغاتی خواهد بود و این گوشی در اوایل سال آینده عرضه خواهد شد. شایعه شده است که گوشی Vivo X6 پلاس، دارای یک صفحه 5.7 اینچی و وضوح 1440 در 2560 است. انتظار می رود این گوشی یک رم 4 گیگابایتی و تکنولوژی شارژ دوگانه برای باتری 4000 میلی آمپری خود داشته باشد. یک دوربین 21 مگاپیکسلی در پشت این گوشی و دوربین 12 مگاپیکسلی در جلوی آن قرار گرفته است. تیزر دیگر نیز نشان می دهد که X6 ویژگی چند وظیفه ای و یک صفحه نمایش 6 اینچی دارد. این گوشی در رنگ های طلایی، نقره ای و طلای سرخ به بازار می آید.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر