با وایبر، پیام هایی را که اشتباه ارسال کرده اید، پاک کنید

با وایبر، پیام هایی را که اشتباه ارسال کرده اید، پاک کنید


شاید بارها اتفاق افتاده باشد که پیامی را برای کسی ارسال کرده و بلافاصله نیز پشیمان شده باشید؟ همانطور که می دانید پس از ارسال پیام دیگر نمی توانید آن را برگردانید، ولی وایبر در آخرین نسخه خود، این مسئله را حل کرده است. این سرویس پیام رسان، به شما اجازه می دهد تا پیام های خود را پس از ارسال حذف کنید.


این حذف پیام به گونه ای است که دیگر گیرنده، چه آن را دیده باشد و یا ندیده باشد، دیگر دسترسی به آن نخواهد داشت. جالب است بدانید که این ویژگی در هیچ یک از سرویس های پیام رسانی دیگر موجود نیست. از دیگر استفاده های این سرویس زمانی است که شما، مشخصات فردی حساس خود مانند جزئیات کارت بانکی خود را به دلایلی برای دیگری ارسال کرده اید و بعد از انجام کار، دیگر نیازی به وجود این پیام در گوشی گیرنده نمی بینید. با استفاده از این سرویس می توانید آن را به راحتی پاک کنید.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر