4 کپی خنده دار باورنکردنی از آیفون

4 کپی خنده دار باورنکردنی از آیفون


 بهترین ، بی پروا ترین و جسورانه ترین کپی ها از آیفون 6 اپل که تا به حال دیده شده است . وجود چنین گوشی هایی پدیده جدیدی نیست . الان در حدود یک دهه است که از ورود این کپی ها به بازار می گذرد ، در واقع می توان گفت که از زمان شروع ساخت اولین آیفون ، پروسه ساخت این گوشی ها نیز شروع شد . همان طور که می دانید ساخت چنین محصولاتی در کشورهایی مجاز است که قوانین مرتبط با مالکیت ایده بسیار سست می باشند و یا در مورد کسی اجرا نمی گردد . با وجود این احتمالا تعجب خواهید کرد چون چنین گوشی هایی نه تنها در بازار چین بلکه در بازارهای اروپایی نیز به فروش می رسند .

در گذشته نیز خبرهایی در مورد آیفون های تقلبی منتشر شده بود اما در این خبر از مدل هایی نام برده شده است که واقعا خنده دار هستند . البته برخی از این گوشی ها را دیگر الان در بازار ها نمی توانید پیدا کنید . برای شروع اپتدا به معرفی محصولات سازنده اهل رومانی ، فری من (Freeman) ، می پردازیم .

1- ای بودا تی - 300 (E-boda T300)

zakaiee396

در این لیست چهار عضوی ، ای بودا تی-300 محبوب ترین کپی آیفون می باشد زیرا از نظر طراحی ویژگی های مشترک زیادی با آیفون 6 دارد . یکی از این ویژگی ها رنگ طلایی تی-300 می باشد . این گوشی به یک پردازشگر اسپردترام SC6531 ، رم 32MB و حافظه داخلی 32MB مجهز است . تی-– 300 از یک نمایشگر 2.8 اینچی دارای رزولوشن تصویر 240 در 320 پیکسلی و یک دوربین 0.3 بهره می برد .

2- ای بودا تی – 200 (E-boda T200)

zakaiee397

خب نکته جالب در مورد تی – 300 این است که تی – 200 را به عنوان مدل اولیه خود دارد ( یک نکته مثبت که در مورد گوشی های فری من وجود دارد این است که در نام گذاری آن ها حداقل از یک الگو پیروی می شود ، مشخصه ای که هنوز در محصولات برخی از سازندگان دنبال نمی گردد . ) . فری من در ساخت تی – 200 نیز از آیفون های هم عصر این گوشی ( آیفون 5 و 5S) الهام گرفته است . تی -– 200 از یک نمایشگر 2.4 اینچی ( که کوچک تر از نمایشگر مدل تی -300 است اما رزولوشن تصویر بیشتری دارد ) بهره می برد . از دیگر مشخصات این مدل می توان به پردازشگر اسپردترام SC6531 ، حافظه داخلی و رم 32MB و دوربین 0.3 مگاپیکسلی اشاره کرد . نکته خنده دار در مورد این گوشی این است که سازنده آن را تنها در بازارهای آلمانی که مرکز یونانی ها است ، عرضه می کند . این بازارها شهرت زیادی در اروپای شرقی دارد .

3- آیفون نانو (iPhone nano)

zakaiee398

شاید ندانید اما در سال 2011 شایعه شده بود که اپل در نظر دارد یک آیفون کوچک تر و ارزان تر با نام آیفون نانو به بازار بفرستد . البته این گفته ها تنها شایعه هایی بی اساس بودند و نانو نیز هرگز ساخته نشد . با  وجود این ، موضوع خنده دار این است که بازار گوشی های تقلبی هم اکنون آیفون نانو خود را دارد . آنچه در تصویر فوق می بینید حاصل تلاش سازنده در ساخت این مدل می باشد .

4- آیفنو (iPhnoe)

zakaiee399

غلط تایپی نیست . آیفنو یک مدل کپی از آیفون می باشد که تنها در نگاه اول کاربر را به یاد آیفون می اندازد . همان طور که می بینید آیفنو یک جهش وحشتناک از آیفون 4 است که از یک صفحه کلید لغزان عمودی ترسناک بهره می برد . درمورد آیفنو تنها می توان گفت که سازنده قصد ساخت یک گوشی زشت و عجیب را داشته است .

 می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر