اختراع ثبت شده عینک یک چشمی گوگل

اختراع ثبت شده عینک یک چشمی گوگل


اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده آمریکا، به یک پتنت جدید گوگل برای نسخه ارتقا یافته عینک گوگل مجوز اعطا کرد. این پتنت جدید، مانند عینک های عادی با دو شیشه نیست، بلکه مانند عینک یک چشمی مجللی است که دور سر قرار می گیرد.


در توضیح این پتنت نوشته شده است: "بند این عینک قابل انعطاف است، قسمت جلوی آن نزدیک شقیقه قرار می گیرد، قسمتی از در بالای گوش و آخر بند عینک به پشت سر می رود."
یکبار که عینک را بر روی سر خود تنظیم کنید، عینک همان ترکیب را به خود می گیرد. سوالی که پیش می آید، زمان عرضه این عینک است. گوگل در بهمن ماه گذشته، فروش عینک های خود را متوقف کرده بود. این شرکت گفته بود نیاز دارد که عرضه عینک های خود را متوقف و توسعه آن دستگاه ها را از نو شروع کند.
در فرودین ماه گفته شد که گوگل به دنبال حوزه های جدیدی برای فروش عینک های خود است و می تواند عینک خود را به مشتریان سازمانی بفروشد ولی این شرکت تاکنون در این مورد سکوت کرده است. مشخص نیست که آیا گوگل بر روی سخت افزار و نرم افزار این دستگاه ها کار می کند یا نه ولی پتنت جدید نشان داد که گوگل هنوز ساخت عینک جدید را آغاز نکرده است.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر