روش عجیب برای مجازات یک هکر

روش عجیب برای مجازات یک هکر


در واقع مبلغ خسارت درخواستی بیش از ان بود که این هکر که Jakub F. نام دارد بتواند انرا پرداخت کند. در نتیجه گروه BSA به این هکر پیشنهاد انتشار ویدیوئی ضد هک که در ان تجارب خود را توضیح میدهد را کرده و بدین گونه با یکدیگر به توافق رسیدند.

آی تی اس ان (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات) , این یک هکر اهل چکسلواکی به مدت هشت سال محتوای هک شده چون سیسم عامل مایکروسفت را روی فروم های مختلف به اشتراک گذارده بود.

دادگاه چکسلواکی این هکر را به سه سال حبس تعلیقی محکوم کرده اما با درخواست خسارت دویست و ده هزار یوروئی که گروه Business Software Alliance از وی مطالبه میکرد مخالفت نمود.

گروه BSA نماینده سه شرکتی که محصولات هک شده اشان توسط این هکر به اشتراک گذاشته شده بود یعنی Microsoft, شبکه HBO و استودیو Twentieth Century Fox است.

دادگاه چکسلواکی تصمیم گرفت این هکر بجای پرداخت ۲۱۰۰۰۰ یورو, ویدیوئی ضد هک منتشر کند و البته این ویدیو باید دویست هزار بار بازدید شود تا مورد قبول واقع گردد.

به نقل از ترفندستان , در واقع مبلغ خسارت درخواستی بیش از ان بود که این هکر که Jakub F. نام دارد بتواند انرا پرداخت کند. در نتیجه گروه BSA به این هکر پیشنهاد انتشار ویدیوئی ضد هک که در ان تجارب خود را توضیح میدهد را کرده و بدین گونه با یکدیگر به توافق رسیدند.

Jakub F. میگوید که بر اساس این توافقنامه, اگر ویدیوی وی حداقل ۲۰۰۰۰۰ بار مشاهده شود, یک قسمت محکومیت انجام گرفته و در نتیجه نیازی به پرداخت خسارت براورد شده نخواهد بود. اما اگر ویدیوی وی ۲۰۰۰۰۰ بار مشاهده نشود باید دویست و ده هزار یوروی مطالبه شده را پرداخت نماید.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر