عرضه سیستم عامل CyanogenMod برای OnePlus 2

عرضه سیستم عامل CyanogenMod برای OnePlus 2

وان پلاس وان که در ابتدا با هدف ارائه برای علاقمندان به سیستم عامل اندروید ساخته شده بود توانست جای خود را بین کاربران مورد نظر باز کند و به یک گوشی محبوب افسانه ای مبدل شود . وان پلاس تو ، جانشین وان پلاس وان ، نیز توانست جایی برای خود در قلب کاربران پیدا کند . با این وجود بسیاری از کاربران عقیده داشتند که در ساخت این گوشی یک نکته از قلم افتاده است . این ویژگی همان سیانوژن بود .

این روال هم اکنون در حال تغیر است زیرا وان پلاس تو از این به بعد می تواند سیستم عامل سیانوژن مد را به طور رسمی دریافت کند . از این پس کاربران می توانند سیانوژن مد را در کنار دیگر سیستم عامل ها که توسط برنامه نویسان XDA عرضه شده اند ، در اختیار داشته باشند . در آینده هر بیلدی که به بازار عرضه می شود از پشتیبانی و کیفیت کنترل برخوردار خواهد بود . سیانوژن مد یک سیستم نامحدود و خودکار است که اهداف مورد نظر کاربر را پشتیبانی می کند .

برای اطلاع بیشتر باید در نظر داشت که وان پلاس وان در ابتدا با سیانوژن مد به بازار آمد . این بیلد نیز در ابتدا از طرف سازنده پشتیبانی می شد اما پس از مدتی با مشکلاتی مواجه شد و در نتیجه پشتیبانی رسمی آن متوقف گردید . از آن پس وان پلاس از پلت فرم سیستم عامل خود یعنی Oxygen استفاده کرد با این وجود برنامه نویسان مشتاق به تلاش خود ادامه دادند تا این که سیانوژن مد را برای دستگاه های وان پلاس ارائه کردند .

در آخر باید به این نکته نیز اشاره کرد که سیستم عامل جدید هم اکنون نه در یک بیلد بلکه در دو بیلد جداگانه و متفاوت عرضه می گردد . یکی از این سیستم عامل ها ( بیلد 12.2 ) بر مبنای اندروید 5.1.1 و سیستم عامل دیگر بر مبنای اندروید 6 مارشمالو ساخته شده است . از این رو زمانی که این سیستم عامل ها عرضه شوند همه کاربران می توانند از جدید ترین سیستم عامل های گوگل با آرم سیانوژن مد استفاده کنند .

zakaiee408

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر