گوشی های سری Y شرکت Vivo، آماده برای رونمایی

گوشی های سری Y شرکت Vivo، آماده برای رونمایی


انتظار می رود که شرکت Vivo، فردا از دو دستگاه گوشی خود رونمایی کند. این دو گوشی Vivo X6 و Vivo X6 پلاس است که هر دو با مجموعه تراشه هلیو X20 مدیاتک قدرت می گیرند که پردازنده های ده هسته ای دارند. سه گوشی دیگر که در روز دوشنبه به صورت رسمی عرضه می شود، گوشی های Y51A و Y37A و Y51L هستند.


گوشی Vivo Y37، یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1280 در 720 دارد. پردازنده هشت هسته ای 1.4 گیگاهرتزی، رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی از دیگر ویژگی های این گوشی است. حافظه این گوشی تا 128 گیگابایت نیز قابل توسعه است. این دستگاه دو سیم کارت را پشتیبانی می کند. دوربین اصلی گوشی 8 مگاپیکسل با فلش LED و دوربین جلوی آن 5 مگاپیکسلی است.
دو گوشی Y51A و Y51L، ویژگی هایی شبیه به یکدیگر دارند و تنها تفاوت آنها، در اندروید اجرایی بر روی آنهاست. گوشی Vivo Y51 اندروید 5 و Vivo Y51L اندروید 5.0.2  به همراه دارد. از دیگر ویژگی های این دو گوشی، صفحه نمایش 5 اینچی و پردازنده چهار هسته ای اسنپدراگون می باشد. هر دو گوشی دارای رم یک گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی هستند و دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و پنج مگاپیکسلی در جلو دارند.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر