مک بوک ایرهای جدید اپل، در کنفرانس WWDC سال آینده

مک بوک ایرهای جدید اپل، در کنفرانس WWDC سال آینده


کنفرانس سراسری اپل (WWDC) که هر ساله در سانفرانسیسکوی کالیفرنیا برگزار می شود، همیشه محصولات جدیدی را معرفی می کند. نطق اصلی این کنفرانس، پیش از این برعهده استیو جابز و اکنون توسط تیم کوک و با تکیه بر عناصر اصلی شرکت و نحوه اجرای آنها انجام می شود. براساس گزارش های جدید، در کنفرانس WWDC 2016، مک بوک ایر جدیدی معرفی خواهد شد.


طراحی این مک بوک ایر جدید، نشان می دهد اپل همچنان در مسیر باریک ساختن وسایل خود گام بر می دارد. از لحاظ زیبایی بیرونی، این مک بوک ایر نیز مانند مک بوک ایرهای پیشین خواهد بود ولی از لحاظ داخلی تغییراتی باید در مولفه ها داده شود، تا بتوان طراحی با ضخامت کمتری را پیاده کرد.
گزارش ها نشان می دهد، مک بوک ایر جدید در دو مدل 13 اینچی و 15 اینچی عرضه خواهد شد. هر دو مدل، طراحی باریکتری خواهند داشت و ساختار داخلی آنها متفاوت خواهد بود. شایعه شده است که یک مدل 11 اینچی هم در دست ساخت است ولی مشخصات بیشتر از آن ارائه نشده است.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر