عکس ها و ویژگی هایی جدید از گوشی هوشمند نوکیا C1

عکس ها و ویژگی هایی جدید از گوشی هوشمند نوکیا C1


عکس دیگری از گوشی هوشمند نوکیا C1 همراه با شایعات جدیدی پخش شده است که دو دستگاه را نشان می دهد که یکی ویندوز 10 موبایل و دیگری اندروید را اجرا کرده است. عکس جدید نشان می دهد که موبایل شایعه شده نوکیا C1 لانچر Z خود را بر روی سیستم عامل اندروید، اجرا می کند.


دستگاه نمایش داده شده، به رنگ های خاکستری، سفید و صورتی و طلایی است. یکی از این دستگاه ها، صفحه نمایش 5 اینچی با وضوح 1080 در 1920 پیکسل دارد و دیگری دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی است. نسخه کوچکتر نوکیا C1 دارای رم 2 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است. مدل بزرگتر مجهز به رم سه گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی خواهد بود.
در برخی از منابع خبری نیز آمده است که ساختن این دستگاه مدت زمان زیادی طول کشیده است، نمونه اولیه این دستگاه بعد از مدتی کنسل شده و کار بر روی دستگاه با مشخصات جدیدی ادامه یافته است. البته هنوز زمان زیادی طول می کشد تا این دستگاه ارائه شود زیرا زمان عرضه دستگاه، سه ماهه چهارم سال 2016 عنوان شده است.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر