شایعه ی تولید گوشی های غول پیکر تحت ویندوز 10 موبایل

شایعه ی تولید گوشی های غول پیکر تحت ویندوز 10 موبایل


وب سایت خبری سافت پدیا در گزارشی اعلام کرده است که ممکن است به زودی گوشی های غول پیکر تحت ویندوز 10 موبایل رونمایی شود و این خبر در وب سایت پنجمارک GFXBench دیده شده است.روز به روز به انتشار ویندوز 10 موبایل نزدیک تر می شویم .

این گوشی غول پیکر جدید از طریق Russian OEM Dexp معرفی شده است خصوصیات سخت افزاری یا کانفینگ بالایی ندارد و بزرگ ترین ویژگی آن بزرگی صفحه نمایش آن است.صفحه نمایش این گوشی ویندوزفونی 605 اینچ است و دارای رزولوشن 720 می باشد.پردازنده ی این ویندوزفون اسنپدراگون 210 چهار هسته ای خواهد بود و پردازنده ی گرافیکی آن آدرنوAdreno 305 است و 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه ی داخلی خواهد داشت.ظاهرا دوربین این ویندوزفون ها 13 مگاپیکسل خواهد بود و و دوربین جلوی آن یا دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی خواهد بود.چون مدل پردازشگر آن پایین است نمی تواند کیفیت فیلم برداری بیش تر از 480P داشته باشد.گمان نمی رود این ویندوزفون خریدارن زیادی را جذب کندزیرا این روزها غول ها و پرچم دارن خوبی در بازار وجود دارد.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر