9 درصد از سهم بازار سیستم عامل ها در دست ویندوز 10

9  درصد از سهم بازار سیستم عامل ها  در دست ویندوز 10


چند ماه است که ویندوز 10 مایکروسافت منتشر شده است و روز به روز کاربران بیش تری را به خود جذب می کند.مایکروسافت با آپدیت تدریجی این سیستم عامل قصد دارد تا کم کم کاربریش را گسترش دهد.به زودی ویندوز 10 موبایل عرضه خواهد شد.

مایکروسافت رسما اعلام کرده است که 110 میلیون دستگاه در حال استفاده از ویندوز هستند و انتظار می رود کاربران آن گسترش یابند.ماه پیش مایکروسافت آپدیت بزرگی برای کاربران ویندوز 10 ارائه داد که قابلیت ها و کیفیت ویندوز 10 را به طور محسوسی بهبود بخشید و این سیستم عامل ثبات بیش تری یافت.

در حال حاضر بر اساس آخرین آماری که در ماه آبان ارائه شده است، از سهم هر یک از سیستم عامل های موجود ویندوز 10 نه درصد از سهم کاربران سیستم عامل های موجود را در اختیار داردو بر طبق سیاست هایی که مایکروسافت در پیش دارد به طور حتم این آمار بیش تر خواهد شد.بیش ترین کاربر را ویندوز 7 مایکروسافت دارد و 56 درصد کاربران در سراسر دنیا از ویندوز 7 استفاده می کنند.حدودا 11 درص از کاربرن از ویندوز 8.1 استفاده می کنند و حدود 10 درصد هم چنان کاربر ویندوز اکس پس هستند.سیستم عامل های مک حدود 6 درصد کاربران سیستم عامل های دسکتاپ را در اختیار دارد.لینوکس هم در میان سهم اندکی دارد و حدود 2 درصد می باشد.به طور حتم با تمهیداتی که مایکروسافت در نظر دارد،ویندوز 7 تا چندی دیگر آپدیت نخواهد شد و تقریبا بلا استفاده می شود و کاربران آن به ویندوز 10 مهاجرت خواهند کرد و بالطبع کاربران ویندوز 10 بیش از بیش خواهند شد.در عکس زیر می توانید با جزئیات بیش تری از سهم کاربران اطلاع یابید.

2015 12 01 17 43 03ayaz

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر