با ابزار PowerApps مایکروسافت، مثل آب خوردن اپلیکیشن بسازید!

با ابزار PowerApps مایکروسافت، مثل آب خوردن اپلیکیشن بسازید!


به گزارش دیجی رو:
به لطف تلفن‌های هوشمند، در سالیان اخیر شاهد رشد چشمگیری در دنیای اپلیکیشن‌ها بوده ایم. از این رو تقاضای کاربران نیز تشدید شده است و به نحوی این اپلیکیشن‌ها با زندگی روزمره مردم جوامع گره خورده است. اما این رشد تنها در زمینه اپلیکیشن‌های کاربردی بوده است، زیرا مردم برای استفاده تجاریشان اپلیکیشن‌های ارزان قدیمی را نسبت به اپلیکیشن‌های گران قیمت نو ظهور ترجیج می‌دهند.

این بدان دلیل می‌تواند باشد که شاید دیگر کمپانی ها نیز تمایلی برای صرف کردن وقت در زمینه اپلیکیشن‌های تجاری و ضرر و زیان آن نخواهند داشت.

به همین سبب مایکروسافت در یک حرکت تازه، از یک سرویس جدید رونمایی کرده است که به کاربران این امکان را خواهد داد که حتی بدون تجربه و دانستان یک خط کدنویسی، قادر به ساخت اپلیکیشن مورد نظر خود خواهند بود.

مایکروسافت نام سرویس جدید خود را PowerApp نام گذاری کرده است. PowerApp ترکیبی از یک ابزار حرفه ای اپلیکیشن ساز با کاربردی آسان است که با استفاده از این ابزار تمامی کار شما برای ساخت یک  اپلیکیشن، درگ و دراپ و تنها ایده خواهد بود.

ابزار Microsof PowerApps به کاربران تجاری خود این قابلیت را می‌دهد که اپلیکیشن ها و سیستم های موردنیاز خودشان را بدون داشتن هرگونه دانشی در زمینه کدنویسی‌های پیچیده کامپیوتری، به راحتی و با چندین درگ دراپ ساده طراحی نمایند.

powerapps3

در Microsoft PowerApps، چندین سرویس ابری و منابع اطلاعات خانگی از جمله Google Drive،  Office 365 و… با دراختیار قرار دادن اطلاعات خود به این ابزار، شما را در این راه یاری خواهند کرد.در واقع PowerApps قادر است که اطلاعات مختلف را از چندین سیستم متفاوت در یک محیط نرم افزاری در اختیار کاربر قرار دهد. هدف این سرویس ایجاد خلاقیت در بین مدیران و افرادی که با کسب و کار سروکار دارند است، و به آن ها اجازه می دهد که بدون نیاز به اطلاعات فنی خاص چیزی که در ذهن دارند را پیاده کنند.

ساخت اپلیکیشن با این ابزار، محدود به ساخت پلتفرم خاصی نبوده و کاربر قادر به ساخت اپلیکیشن بر روی تلفن همراه، تبلت و رایانه شخصی خواهد بود.تنها محدودی که در برابر استفاده کنندگان از این ابزار وحود دارد آن است که کاربر قادر به قرار دادن اپلیکیشن های ساخته خود بر روی App Store اپل و Play Store گوگل نخواهند بود و تنها باید در امور شخصی و شرکتی خود از آن استفاده نمایند.

powerapps

PowerApps مایکروسافتمایکروسافت PowerApps بنا به اقتضای کاربرانش در سطوح مختلفی عرضه خواهد شد. کاربران سطح نخست قادر به ساخت یک اپلیکیشن کامل هستند که با استفاده از ۲ منبع اطلاعاتی رایگان فرآهم خواهد آمد.

در صورتی که کاربران جهت ساخت اپلیکیشن خود، نیازی به در اختیار داشتن بانک‌های اطلاعاتی بیشتری ببینند، با پرداخت هزینه ای این بانک های اطلاعاتی را خریداری خواهند نمود.

هم اکنون می‌توانید از طریق این لینک اقدام به ثبت نام دریافت مایکروسافت PowerApps نمایید.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر