اسپیکر چند اتاقه

اسپیکر چند اتاقه


اسپیکر چند اتاقه( مورد استفاده در چند اتاق)  W7 با فن آوری متفاوت، از PLAY-FI استفاده می کند تا به خوبی توسط دیگران به کار انداخته شود.اسپیکرهای چند اتاقه آسان ترین روش برای گسترش صدا در دور تا دور خانه هستند بدون نیاز به آوردن یک نصاب. هر کس از Sonos تا Samsung مجموعه ای از اسپیکرهای چند اتاقی خود را ارائه داده است، و برای کاربر امکان کنترل اسپیکرهای متعدد را با روشن کردن منابع متعدد تنها از یک دستگاه واحد فراهم آورده است.

اما اگر چه اکثر این اسپیکرها از فن آوری وایرلس چند اتاقی اختصاصی استفاده می کنند، آخرین نوع یعنی نوع ممتاز W7 حاصل از فن آوری Definitive، از پروتکل play-fi استفاده می کند که به شما امکان ترکیب و هماهنگ کردن اسپیکرها با برندهای مختلف را می دهد.
W7 به شکل یک مکعب صوتی زیبا ساخته شده است. اسپیکر با همان سبک متال نقره ای در مشکی که قبلا هم در تکنولوژی Def در اسپیکرهای کامپیوتر و میله های صوتی دیده بودیم، پوشانده شده است. و جدا از طراحی خوبش، این اسپیکر می تواند صدا را هم از جلو و هم از کنار از خود در آورد و اتاق را مملو از آهنگ های مورد علاقه تان کند.

Untitled
داخل اسپیکر مجموعه ای از درایورهای ظریف از جمله بلندگوهای دو گانه ی گنبدی شکل آلمینیومی 1 اینچی تطابق یافته با یک درایور 4 اینچی با برد متوسط، و یک بلندگوی گنبدی شکل 1 اینچی دیگر به همراه دو موج فرست منفعل برای قوی کردن باس وجود دارد.  باس فراوانی بر روی بورد w7 وجود دارد. اسپیکر می تواند چند بخش موسیقیائی را  بار کند که این امر اندازه ی کوچکش (یک مکعب حدود شش اینچی) را جبران می کند. و اگرچه یک صدا با برد متوسط که کمی گرفته تر از صدای مورد دلخواه ماست را ایجاد می کند، اما باید به بلندگوهای گنبدی شکلش سه چندان آفرین  گفت. ظرافت دقیق در صداهای زیر طولانی خصوصا در نوارهای صوتی ملایمتر همچون تراک های صوتی یا جاز، یک شنود خوب را به وجود می آورد.   
و البته باید از play-fi سپاسگذار بود که امکان ترکیب و تطابق W7 با برندهای مختلف همچون Polk ، Wren، و Phorus را به تازه کاران می دهد. این وسیله شهودی، و استفاده از آن ساده و آسان است و امکان به دست آوردن فایل صوتی از تلفنتان، سرورهای رسانه، ایستگاه های رادیوئی اینترنتی  و سرویس هایی همچون Pandora and Deezerرا به شما می دهد. با این حال، هنوز امکان دست یابی به فایل صوتی از طریق Spotify وجود ندارد. W7 با قیمت 400 دلار بسیار گران است. با این حال، اگر به دنبال یک مکعب صوتی شیک به سبک اسپیکر چند اتاقی هستید و استطاعت مالی نیز دارید، این دستگاه جدید Play-Fi یک انتخاب خوب است.

اسپیکر هوشمند اکوی آمازون هم اکنون امتیازات رقابتی Pandora، Adds mls، و Mlb را پشتیبانی می کند.  
این یک به روزآوری بسیار مورد نیاز برای اسپیکر هوشمند و وایرلس ای است که قبلا تنها به بیرون دادن موسیقی ازسرویس Amazon’s Prime Music   وهر چیزی که از اکانت خودش، iHeartRadio و ایستگاه های رادیوئی اینترنتی مختلف خریده شده بود، محدود بود. اگرچه موسیقی از سرویس های جاری طرف سوم همچون Spotify، Pandora و iTunes همیشه از طریق اتصال بلوتوث به یک وسیله ی طرف سوم قابل دسترس بوده است، اما هم اکنون Echo مستقیما Pandora را از طریق ویژگی های کنترل صوتی خود به جریان انداخته و کنترل می کند. تنها با گفتن  دستوراتی همچون “Alexa, play a pop station on Pandora,”  ، Alexa, create a Pandora station for [band name]” " ، یا “Alexa, thumbs up [or down]”  و بدون استفاده از دست، می توانید به موسیقی Pandora خود گوش و آن را به دلخواه خود سازید. کنترل صوتینهادی Echo برای Pandora، توانائی متوقف کردن و پرش از آهنگ ها را نیز شامل می شود. برای فعال کردن این ویژگی، کاربران Amazon Echo باید وارد “music services”  در زیر منوی تنظیمات درون برنامه ی Echo بر روی موبایل خود  شوند و اطلاعات اکانت Pandora خود را اضافه کنند.
در این به روز آوری جدید، Echo اطلاعات مربوط به زمان بندی و امتیاز MLB و MLS را ارائه می دهد. هم اکنون علاقه مندان به ورزش می توانند از Alexa سوالاتی همچون Alexa بازی بعدی New York Yankees کی هست؟ یا  " امتیاز بازی LA Galaxy چند شد؟را بپرسند تا از این امور محرمانه آگاه شوند. این ویژگی کارا در کنار ارائه ی فعلی اطلاعات  NBA و NHL است.
پشتیبانی جدید Amazon Echo از موسیقی و ورزش آن را شیرین تر می سازد، با این حال سعی کنید عملا این را تجربه کنید. این وسیله که قیمتش 199 دلار است، هنوز تنها از طریق فراخوان قابل دسترسی است ( گرچه قابل ذکر است که اعضای Amazon Prime می توانند تا هفتم ماه آوریل این دستگاه را با قیمت 99 دلار درخواست کنند). مطمئن نیستیم که این وسیله چه وقت در دسترس عموم قرار خواهد گرفت، اما در صورت فهمیدن به شما اطلاع خواهیم داد.

Untitled3
کیفیت یک هدفون باید چیزی بیشتر از صرفا وسیله ای برای چت کردن با یاران و دوستانتان باشد. در یک هدفون مناسب باید توجه و ظرافت زیاد و دقیقی صرف شده باشد تا امکان شنیدن پاشیدن انفجارات و نزدیک شدن صدای پا در محل مجاور قبل از اینکه رقبایتان رو در روی شما قرار گیرند را فراهم آورد. یک هدفون مناسب همچنین باید یک مقدار راحتی نسبتا خوب را به وجود آورد تا هیجان جلسات بازی ماراتون را به شما بفهماند، نه اینکه ارائه دهنده ی یک کیفیت صدای واضح وشفاف در حین صحبت کردن باشد. متاسفانه، هدفون معمولی که با نام Xbox One به فروش می رسد -اگرچه قادر است – هیچ یک از این کیفیت ها و ویژگی های فوق الذکر را ارائه نمی دهد. به همین خاطر چند هدفون محبوبمان که در حال حاضر در دسترس اند(قابل حصول اند) را جمع آوری کردیم، خواه شما به دنبال یک مدل ساده و ابتدائی دارای یک صدای واقعی ازپیرامون (محیط) باشید، خواه مدلی را بخواهید که گروهی از تنظیمات EQ را به راحتی برای تماس شخصی ارائه دهد.
Turtle Beach یک تولید کننده برتر هدفون نیست، بلکه عالی ترین تولید کننده ی هدفون است. اگر چه مدل Ear Force XO سیم دار یک مدل ابتدائی است،اما دارای لیستی از ویژگی هائی ست که اغلب هدفون هائی دارند که قیمتشان دو برابر است. اسپیکرهای 50 میلی متری با زیاد کردن باس، صدای بم و زیر طراوت بخشی را ارائه می هند، در حالی که میکروفن تنظیم پذیر باعث می شودصدای خودتان را بلندتر از سر و صداها بشنوید. علاوه بر این، بالشتک های مشبک گوشی بیشترین احساس راحتی را برای شما به وجود می آورند، چه شما آن ها را به تنهائی استفاده کنید چه همراه با میکروفن برداشتنی بسیار حساس.  به دلیل قیمت کمش، چیزی بیشتر از این از لحاظ صدا و کارائی ندارد.

Untitled2
Polkهمیشه تمایلی برای کیفیت صدا نداشته است، حتی زمانی که برای اولین بار در اوایل دهه ی 70 در صحنه حاضر شد. اگرچه 4Shot اولین فعالیت شدید شرکت در جهان هدفون های بازی بود، اما این نوع  یک نوع شکوهمند است که در سه رنگ موجود است و دو گزینه ی مربوط به مایکروفن دارد که برای استفاده ی تکی یا با Xbox One تان طراحی شده است. بالشتک های نرم و نوار چرم این هدفون های سبک وزن درجه یکدر طول استفاده ی طولانی مدت احساس راحتی بسیار خوبی را به وجود می آورند، و از همه مهمتر، جفت درایورهای 40 میلی متری صدای متعادل، گرم و تیزی را با برد متوسط تولید می کنند. بر روی صدای زیر کامل (دقیق)، در هیچ یک از نمونه ها حساب نکنید.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر