رام ویندوز 10 موبایل برای شیائومی Mi4 منتشر شد

رام ویندوز 10 موبایل برای شیائومی Mi4 منتشر شد


روزهای آخر آبان ماه خبر انتشار رام(ROM) ویندوز 10 موبایل برای گوشی های شیائومی Mi4 منتشر شد و مایکروسافت اعلام کرده بود که به زودی این رام در دسترس قرار خواهد گرفت.امروز این رام منتشر شده و در دسترس قرار گرفته است.

بعد از چند ماه آزمایش و  بررسی نسخه ی بتا رام ویندوز 10 موبایل،کمپانی چینی سازنده ی این گوشی ها و مایکروسافت خبر از انتشار نسخه ی رسمی این رام  ویندوزی برای گوشی های Mi4 دادند. با این کار کاربران این گوشی اندرویدی  و در آینده ی نه چندان دور ،اندرویدی های دیگر می توانند تجربه ی کاربری با ویندوز موبایل را داشته باشند. با انتشار این رام گوشی های غیر ویندوزفونی هم می توانند به سیستم عامل ویندوز موبایل دسترسی داشته باشند و از امکانات آن استفاده کنند.

بعد از مدت ها انتظار امروز رام ویندوز 10 موبایل برای شیائومی منتشر شده است و لینک دانلود ان در دسترس قرار گرفته است.این رام در فروم رسمی Xiaomi MIUI در دسترس قرار گرفته است.رام منتشر شده،ویندوز موبایل را به LTE گوشی های اندرویدی آورده است.این کار بی شک به گسترش ویندوز 10 موبایل کمک خواهد کرد.

 

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر