سونی اکسپریا Z6 را در پنج مدل به بازار می فرستد ، یکی از این مدل ها یک مینی 4 اینچی خواهد بود!

سونی اکسپریا Z6 را در پنج مدل به بازار می فرستد ، یکی از این مدل ها یک مینی 4 اینچی خواهد بود!


اچ تی سی هزار و یک دستگاه از گوشی های سری وان را به بازار فرستاده است . برخی از سازندگان نیز انواع مختلفی از گوشی های سری S و پلاس خود را در بازار عرضه کرده اند . هم اکنون به نظر می رسد که سونی هم می خواهد از این روند پیروی کند و سری Z6 را در پنج مدل عرضه سازد . اگر خبری که در وب سایت وییبو (Weibo ) آنتوتو (Antutu) منتشر شده است صحت داشته باشد به زودی گوشی های پرچم دار سونی را در اندازه های بین 4 تا 6.4 اینچی در بازار خواهیم دید .

سری مورد نظر این سازنده ژاپنی که قرار است در چند مدل به بازار عرضه شود اکسپریا Z6 می باشد . این دستگاه قرار است در مدل پایه به یک نمایشگر 5.2 اینچی مجهز شود . سونی بعد از عرضه مدل های اکسپریا Z و Z1 ، گوشی پرچم دار اکسپریا Z2 را نیز با یک نمایشگر 5.2 اینچی به بازار فرستاد .

ZAKAIEE473

تقریبا می توان گفت که دسته گوشی های پرچم دار مینیاتوری به طور انحصاری به سونی تعلق دارد . این سازنده مدل های مینیاتوری خود را با پسوند کامپکت به بازار عرضه می کند و در نظر دارد از اکسپریا Z6 نیز یک مدل کامپکت 4.6 اینچی به بازار بفرستد . البته خبرهایی مبنی بر این موضوع وجود دارد که در سال آینده Z6 مینی با نمایشگر 4 اینچی نیز به بازار خواهد آمد . گفته شده است که سونی می خواهد این مدل را بر خلاف مدل های دیگر که با پردازشگر 820 اسنپدراگون به بازار می آیند به تراشه اسنپدراگون 620 مجهز کند .

ZAKAIEE474

سونی امسال اکسپریا Z5 پریمیوم را با نمایشگر 5.5 اینچی به بازار فرستاد اما به نظر می رسد که این دستگاه تنها مدلی از گوشی های سری Z باشد که از این نمایشگر بهره می برد زیرا مدل اکسپریا Z6 پلاس به نمایشگر 5.8 اینچی و مدل اکسپریا Z6 اولترا به نمایشگر 6.4 اینچی مجهز خواهند شد . در واقع این دو دستگاه دنباله رو گوشی های سری پلاس و اولترا سونی هستند . سونی برای اولین بار مدل اولترا را در سال 2013 ( اکسپریا Z اولترا ) به بازار فرستاد .

ZAKAIEE475

آنتوتو تنها به این اطلاعات بسنده نکرده است . این خبرگذاری اعلام کرده که مدل های اکسپریا Z6 و اکسپریا Z6 پلاس مانند آیفون 6s و آیفون 6s پلاس از نمایشگرهای حساس به فشار نیز بهره خواهد برد .

برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر