اندروید مارشمالو برای گوشی های شیائومی Mi 4 و Mi Note به زودی آپدیت خواهد شد

اندروید مارشمالو برای گوشی های شیائومی Mi 4 و Mi Note به زودی آپدیت خواهد شد


امروز کمپانی شیائومی از انتشار آپدیت اندروید مارشمالو برای دو مدل از گوشی های خود یعنی Mi 4 و Mi Note خبر داده است ولی به صورت قطعی تاریخ انتشار آن را اعلام نکرده و از عبارت به زودی استفاده کرده اند.

شیائومی یک شرکت الکترونیکی متعلق به بخش خصوصی است که مقر آن در پکن است. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت ‌های الکترونیکی در زمینه طراحی، توسعه، و فروش گوشی ‌های هوشمند، برنامه‌ های تلفن همراه و لوازم الکترونیکی مصرفی است. از ابتدای انتشار اولین گوشی‌های هوشمند در 2011، شیائومی سهم بزرگی از بازار را در چین به دست آورد وآن را به طیف وسیع تری از لوازم الکترونیکی مصرفی گسترش داد.شیائومی این روزها بیش از پیش در حال رشد و گسترش است و طرفداران خود را جذب می کند.حتی در لیست بهترین گوشی های 2015 نام دو مدل از گوشی های این کمپانی در بین 10 مدل از گوشی های برتر سال 2015 به چشم می خورد.

شیائومی امروز اعلام کرد تصمیم دارد تا به زودی برای دو گوشی پرچم دار خود یعنی Mi 4 و Mi Note آپدیت سیستم عامل اندروید مارشمالو را منتشر کند و امکان انتشار آن در هفته ی آینده وجود دارد.در ابتدا نسخه ی بتا منتشر خواهد شد و سپس در مدت کوتاهی به دنبال آن کامل می شود.این دو گوشی در ابتدا با اندروید 5.1 عرضه شدند و حالا کاربران می توانند به زودی از مارشمالو استفاده کنند.در آپدیت سیستم عامل گوشی های پرچم دار شیائومی،بی شک مایکروسافت از گوگل اندروید چند گام جلوتر قرار دارد زیرا روز پنج شنبه 12 آذر، رام Rom ویندوز 10 موبایل را برای شیائومی Mi4 ارائه کرد و در دسترس کاربران Mi4 قرار داد.فعلا شیائومی از آپدیت سیستم عامل های گوشی های دیگر خود صحبتی به میان نیاورده است.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر