شایعات جدید در مورد لومیا 850

شایعات جدید در مورد لومیا 850

هنوز گوشی های پرچم دار تازه ی مایکروسافت در همه ی مارکت ها برای فروش قرار نگرفته اند که اطلاعات تازه ای در مورد تولید گوشی های جدید مایکروسافت منتشر شده است البته این اطلاعات تایید نشده هستند و در حد افشای اطلاعات محسوب می شوند و ممکن است مایکروسافت آن ها را تکذیب کند.

یک گروه اینترنتی فرانسوی که در افشای اطلاعات محصولات فناوری فعالیت می کند اطلاعات تازه ای در مورد گوشی های لومیا 850 افشا کرده است.این گروه Leakster OnLeaks نام دارد.این گروه افشاگر ساعاتی پیش در توییتر خود تصویری را منتشر کردند و ادعا دارند که مربوط به گوشی های لومیا 850 است. در عکس گوشی سفید رنگی دیده می شود که اگر از سوی مایکروسافت تکذیب نشود، اسمارت فون تازه ی مایکروسافت خواهد بود.طراحی این گوشی تقریبا شبیه لومیا 640XL است.همان لبه ی منحنی و طراحی لوگوی مایکروسافت در پشت گوشی همانند لومیاهای دیگر مایکروسافت.دوربین آن هم همان شکل برآمده ی همیشگی را دارد و نوآوری خاصی در طراحی این گوشی دیده نمی شود.ظاهرا بدنه ی آن فلزی می باشد و ابعاد آن 155.90 در 7.23 است و قطری 8.5 میلی متردارد.این اولین تصویر افشا شده از این گوشی می باشد و باید منتظر واکنش مایکروسافت بود.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر