سیستم های تحویل کالای جدید شرکت آمازون ( هواپیمای بدون سرنشین ) در ویدئویی انتشار یافته توسط Jeremy Clarkson رونمایی شد .

سیستم های تحویل کالای جدید شرکت آمازون ( هواپیمای بدون سرنشین ) در ویدئویی انتشار یافته توسط Jeremy Clarkson رونمایی شد .


عصر ،عصر هواپیما های بدون خلبان است و حالا این وظیفه به ما نیز مربوط می شود .  این هواپیما ها در هنر ، جنگ و اکتشافات بسیاری مورد استفاده قرار می گیرند و به خاطر سریع السیر بودنشان مورد توجه اند . اما استفاده تجاری از این هواپیما ها چیزی است که به تازگی مورد توجه قرار گرفته است . با این وجود ، به نظر می رسد که برخی شرکت ها مسلم هستند تا از این تجهیزات در تحویل کالا های خود بهره ببرند ؛ شرکت امازون به تازگی ویدئویی منتشر کرده است که در آن ویدئو نگاه تازه و متفاوت این شرکت به سری جدیدی از هواپیما های بدون سرنشین تحویل دهنده کالا به چشم می خورد . و البته Jeremy Clarkson هم در این ویدئو حضوری فعال دارد . نام این دستگاه Amazon Prime Air است .

Amazon Prime Air می تواند تا مسافت 24 کیلو متر ( یا 15 مایل ) و در ارتفاعی کمتر از 122 متر ( برابر با 400 فوت ) به پرواز در بیاید . بر اساس آنچه که در این ویدئو مشاهده می شود ، این سیستم می تواند کالا های افراد را در 30 دقیقه و یا کمتر از آن به مشتریان تحویل بدهد . یعنی اگر محل مشتری برای دستگاه مشخص باشد قطعا این کار را در زمان فوق انجام خواهد داد . در آینده ، برنامه شرکت آمازون این است که به قول خودشان " خانواده پرنده های آمازون – طراحی متفاوت برای محیط های متفاوت " را محقق سازند .
طراحی این سیستم با نمونه قبلی خود بسیار متفاوت است . به نظر می رسد که این مدل جدید تر برگرفته از از ماشین های پرنده بالگرد گونه ای است که قادر هستند به طور عمود از سطح زمین بلند بشوند و طراحی خود آنها نیز در ظاهر بیشتر به ماشین های پرنده هواپیما گونه است . یعنی در عمل هلیکوپتر و در ظاهر هواپیما هستند . بالاخره بایستی برای مواجه شدن با این پستچی های جدید آماده بود زیرا شرکت آمازون اعلام کرده است که در کشور های آمریکا و انگلیس و اسرائیل در حال کار بر روی 12 گونه دیگر از این پرنده ها است تا در آینده انها را به کار بگیرد و در زمینه تحویل کالا های مشتریان مورد استفاده قرار بدهد .
در ماه مارس سال 2015 شرکت آمازون توانست تا مجوز پرواز و فعالیت پرنده های جدید خود را از Federal Aviation Association (FAA) آمریکا دریافت نماید . با این وجود ، همانطوری که در خبر های WIRED آمده است ترافیک بالای پرواز در بریانیا مانع از آن خواهد شد که هواپیماهای بدون سرنشین Amazon Prime Air به راحتی بتوانند در این کشور نیز مجوز پرواز بگیرند و در زمینه تحویل کالا های مشتریان فعالیت نمایند .
FAA برآورد کرده است که در سال 2018 حدود 7500 پرنده تجاری در آسمان  آمریکا به پرواز در خواهد آمد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر