پیشگامان لینوکس با فریم ورک متن باز وارد محیط‌های HPC شدند

پیشگامان لینوکس با فریم ورک متن باز وارد محیط‌های HPC شدند

موسسان لینوکس اعلام کردند که در حال تشکیل پروژه مشترک OpenHPC به منظور پشتیبانی نرم افزارها از محاسبات کارایی-بالا (HPC) هستند. طبق گفته های این سازمان، این پروژه، فریم ورک متن باز جدیدی را فراهم می کند تا با درخواست های منحصر بفرد کاربردی HPC و الزامات زمان اجرای موازی سازگار باشد.


photo 2015 11 30 12 52 40
این فریم ورک، مولفه های پروژه ای بالادست، ابزارها و ارتباطات لازم برای فعال سازی پشته نرم افزار را فراهم می سازد. مولفه های HPC در ایجاد یک پشته نرم افزاری مرجع کاملا برجسته برای توسعه گران، مدیران سیستم و کاربران، مشارکت می کند.

پشته نرم افزاری متن-باز، فاقد فریم ورک خواهند بود. به همین منظور، برای تنظیمات متعدد و مقیاس پذیری، انعطاف پذیری بالایی خواهند داشت و قادر به پاسخگویی به نیازهای گوناگون کاربران خواهند بود.

یکی از جنبه های کلیدی فرایند توسعه، ایجاد یک محیط باثبات برای تست و ارزیابی نرم افزار می باشد. این پروژه، شامل یک محیط یکپارچه پیوسته به منظور ایجاد زیرساختار و نگهداری از کنترل منابع، می باشد.

به گفته Jim Zemlin، مدیر اجرایی بنیاد لینوکس، “متن باز در محیط های HPC رایج است. اکنون زمان آن رسیده که یک فریم ورک استاندارد معرفی شود که برای تکنولوژی های جدید برای پیچیده ترین محیط های محاسباتی در جهان مناسب باشد و به آن سرعت بخشد.”

منبع:شیرازلاگ

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر