نینتندو(Nintendo)

نینتندو(Nintendo)

شرکت نینتندو طرح 5 بازی موفق و ماندگار تلفن هوشمندرا تا مارچ 2017 می ریزد.  به جای اشباع کردن بازار بازی های تلفن هوشمند با Mario و Zelda، شرکت نینتندو محدوده ی فعالیت خود در حوزه ی موبایل را به دقت انتخاب می کند.


این شرکت برنامه ی انتشار 5 بازی تلفن هوشمند را تا پایان سال مالی بعدی خود می ریزد که پیش از مارچ 2017 به پایان می رسد. همان طور که قبلاً اعلام شد، نینتندو با شرکت ژاپنی تلفن های هوشمند DeNA همکاری می کند و پیش از پایان امسال اولین بازی تلفن هوشمند خود را راه اندازی می کند.
"شاید فکر کنید که 5 بازی، تعداد کمی است"، نینتندو در بیانیه ی درآمد خود راجع به 5 عنوان برنامه ریزی شده چنین گفت. اما وقتی قصد داریم هر بازی را به موفقیتی تبدیل کنیم و چون می خواهیم به طور کامل هر یک از 5 بازی، به مدت زمان قابل توجهی پس از انتشارشان به کار بروند، این عدد به هیچ عنوان کم نیست و باید تعهد جدی خود را نسبت به تجارت دستگاه هوشمند نشان دهیم.
نینتندو راجع به هر کدام از بازی ها، هیچ گونه جزییاتی ارایه نداده است، یا حتی این که کدام شخصیت های نینتندو ستاره ی این بازی ها هستند. این در حالی است که شرکت بر این موضوع پا فشاری می کند که درگاه های ساده برای کنسول بازی نمی سازد و تصریح می کند که امیدوار است بازی های تلفن هوشمند پلی به سخت افزار مخصوص به خود بسازد.
به همین دلیل، نینتندو در حال کار بر روی یک سرویس عضویت است که بازی هایش را بر روی تمام پلت فرم ها، شامل تلفن های هوشمند، نینتندو 3DS، Wii Uو کنسولی که NX رمزگذاری شده است و به زودی راه اندازی می شود،مرتبط سازد. بازی هایی که روی چندین دستگاه در دسترس است، کاربران قادرند که آن ها را یک بار خریداری کنند ولی هر جا بازی کنند، این ویژگی برای بازی های کنسول مجازی در بازار آنلاین نینتندو به مدت زمان طولانی مورد درخواست است.
چرا این موضوع مهم است: نینتندو در تلاش است تا به نقطه ی تعادلی در تعداد بازی هایی که عرضه می کند برسد.مارچ گذشته در مصاحبه ای با تایم، رییس و مدیرعامل شرکت Satoru Iwataگفت بیشتر سازندگان بازی مبایل بر یک عنوان جذاب تکیه می کنند در حالی که نینتندو بر پایه ی نمایش تعداد زیادی شخصیت های شناس فعالیت می کند. با وجود این، شرکت نمی خواهد با شرط و ریسک زیاد، سبب کم ارزش شدن محتوا شود. اگر نینتندو چنین بر یک مورد تمرکز کند، آنگاه کاربران باید هر تقریباً چند ماه انتظار یک بازی جدید تلفن هوشمند داشته باشند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر