مک بوک ایر جدید سال آینده میلادی راه‌اندازی می‌شود

مک بوک ایر جدید سال آینده میلادی راه‌اندازی می‌شود


هم رسان:گزارش‌ها حاکی است MacBook Air جدید در سال پیش روی میلادی ـ2016 ـ وارد بازار خواهد شد.به گزارش هم رسان، مدل جدید این دستگاه تفاوت‌هایی با مدل‌های فعلی که در بازار موجود است، دارد. سری بی‌نظیر MacBook Air با صفحه‌نمایش 11 اینچی و 13 اینچی در دسترس است و اپل ظاهراً قصد دارد MacBook Air جدید را با صفحه‌نمایش 15 اینچی و همچنین صفحه‌نمایش 13 اینچی راه‌اندازی نماید.

با ورود این محصول به بازار، دیگر سال آینده MacBook Air با صفحه‌نمایش 11 اینچی دیگر نخواهیم داشت.در حال حاضر MacBook با صفحه‌نمایش 12 اینچی در بازار وجود دارد که تقریباً هم‌اندازه MacBook Air با صفحه‌نمایش 11 اینچ است.

42fb391ac25bd9f1a92cc30e70710a6f

در لپ‌تاپ MacBook Air جدید، تغییراتی در طراحی صورت گرفته و این مدل نسبت به نمونه‌های قبلی‌اش نازک‌تر شده است.وقتی اپل سری جدید MacBook را امسال عرضه کرد، اکثر پورت‌های موجود در این دستگاه با کانکتور جدید USB Type-C چندکاره جایگزین شده‌بودند. انتظار می‌رود MacBook Air در سال  2016 نیز دربرگیرنده این تغییرات باشد. هم‌چنین پیش‌بینی می‌شود دستگاه جدید با پردازنده جدید و رم بیشتر ارائه شود.

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر