گوشی زیبای شیائومی Mi5 در عکس های رسمی

گوشی زیبای شیائومی Mi5 در عکس های رسمی


شیائومی در نظر دارد در سال 2016 از این گوشی هوشمند زیبا و باریک رونمایی کند .
شیائومی که یکی از 5 سازنده برتر در صنعت گوشی های هوشمند و تبلت محسوب می شود تنها شرکتی می باشد که هنوز از برخی از گوشی های هوشمند سال 2015 خود رونمایی نکرده است . خبرهایی که از منابع رسمی این شرکت منتشر شده اند نیز از این امر حکایت می کنند که این سازنده تا سال 2016 از هیچ گوشی هوشمند دیگری رونمایی نمی کند . شیائومی در نظر دارد گوشی Mi5 اسرار آمیز خود را در سال 2016 در معرض عموم قرار دهد ، مدیر ارشد اجرایی این شرکت می گوید که Mi5 از آن دسته از گوشی هایی است که صبر کردن برای خرید آن بیهوده نیست .

اگر به این جملات که برای جلب توجه مردم به یک محصول خاص گفته می شوند اعتقادی ندارید با نگاهی به عکس هایی که در این خبر قرارداده شده است متقاعد می شوید که برای خرید Mi5 صبر کنید . خبرگذاری گیزمو چاینا ( GizmoChina ) نیز این عکس ها را تایید کرده است . Mi5 از یک بدنه بسیار باریک سود می برد که ظاهر بسیار زیبایی به آن داده است .

متاسفانه عکس های منتشر شده توسط منابع رسمی شیائومی هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی این گوشی هوشمند را در بر نداشته اند . در واقع سازنده حتی اسم این دستگاه را نیز فاش نکرده است از این رو برخی می گویند که شاید این گوشی هوشمند با نام Mi Note در بازار عرضه شود . با وجود این اگر به نمایشگر دستگاه نگاه کنید متوجه می شوید که گودی های موجود در آن از گودی های موجود در نمایشگر Mi Note باریک تر است بنابراین می توان با اطمینان بیشتری گفت که عکس های موجود به Mi5 تعلق دارند .

آیا اولین گوشی جدید شیائومی به یک پردازشگر 820 مجهز است ؟

همان طور که گفته شد هیچ اطلاعاتی به طور رسمی در مورد مشخصات فنی Mi5 منتشر نشده است اما شایعاتی به گوش می رسد که این دستگاه اولین گوشی هوشمند شیائومی است که از پردازشگر کوالکوم اسنپدراگون 820 بهره می برد . علاوه بر این گفته می شود که Mi5 به یک رم 4GB ، نمایشگر QHD با رزولوشن 2560 در 1440 ، حافظه داخلی 64GB ، دوربین اصلی 21MP و دوربین ثانویه 8MP مجهز می باشد . هیچ اطلاعاتی در مورد این که آیا این گوشی هوشمند کارت حافظه microSD را پشتیبانی می کند یا خیر منتشر نشده است .

همان طور که گفته شد انتظار می رود که شیائومی در اوایل سال آینده { ژانویه –- فوریه ( 11 دی تا 10 اسفند ) } از گوشی هوشمند جدید خود رونمایی کند بنابراین می توان اطمینان داشت که به زودی اطلاعات بیشتری در مورد این دستگاه در وب سایت ها منتشر شود .

ZAKAIEE479

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر